حضور ۶ نمایش مشهد در جشنواره تئاتر فجر

شش نمایش هنرمندان مشهدی در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشهدی‌ها امسال شش نمایش در جشنواره خواهند داشت که یک اثر در بخش رقابتی و پنج اثر در بخش‌های دیگر روی صحنه می‌روند.
حضور ۶ نمایش مشهد در جشنواره تئاتر فجر
"ژنتیک" به نویسندگی و کارگردانی مهسا غفوریان نماینده تئاتر مشهد در بخش رقابتی جشنواره است که طبق برنامه اولیه قرار است شنبه ۱۲ بهمن و یک شنبه ۱۳ بهمن، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود.
 
البته بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، احتمال تغییر در جدول اولیه وجود دارد. هنرمندان مشهد پنج نمایش هم در دیگر بخش‌های جشنواره دارند.
"جانی سکیکی" نوشته و جواکینو فورتسانو (ترجمه سمیرا معین) و کارگردانی حسین اکبرپور از مشهد نماینده مشهد در بخش غیررقابتی جشنواره است.
 
همچنین هنرمندان این خطه در بخش "گفت‌و‌گوی نسل‌ها" سه اثر خواهند داشت. "آدیداس" به نویسندگی مهدی ضیاء چمنی و کارگردانی پویا غازی (معرفی شده از سوی هیئت انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی، "بازجویی‌ها" به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی نژاد و "خدای جنگ" به نویسندگی و کارگردانی امین رضایی اردانی (معرفی شده از سوی هیئت انتخاب بخش مسابقه) سه اثر دیگر هنرمندان مشهد در جشنواره امسال هستند.
 
"بهار میاد" به نویسندگی و کارگردانی محمد برومند نیز نماینده مشهد در بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره است که ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۱۷ بهمن در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان، ولی عصر (عج) اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار