معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم در قم

جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم با حضور شاعران آئینی در قم برگزار شد که در این مراسم نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم شامگاه یکشنبه در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سردار گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع)، حمید رضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر رئیس سازمان صداو سیمای قم، یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم، خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون و شاعران آئینی در این مراسم حضور داشتند.

سردار گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع) در این مراسم بیان کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرز‌های مقاومت و ایران است.

او با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه‌ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌است.

تکتم حسینی از شاعران آئینی که در محضر مقام معظم رهبری شعرخوانی کرده بود در این مراسم شعرخوانی کرد، همچنین جمعی از شاعران ایرانی، افغانستانی و پاکستانی اشعاری در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای مقاومت اسلامی قرائت کردند.

در پایان این مراسم زینب عسکرپور از قم، ندا نوروزی از تهران، سمانه خلف زاده از قم، آرین مرادی پور از اصفهان و عمار موحد از تهران به عنوان نفرات برگزیده جشنواره کبوتران حرم انتخاب شدند.

این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان و سازمان بسیج هنرمندان استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار