دونده مشهدی به مسابقات قهرمانی آسیا نرسید!

مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی چین لغو شد.

دونده مشهدی به قهرمانی آسیا نرسید!به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تکتم دستاربندان، دونده جوان مشهدی، قرار بود کمتر از ۲۰ روز دیگر راهی رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا شود، اما ویروس کرونا با لغو رقابت‌ها او را متوقف کرد.

نهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا براساس اعلام قبلی قرار بود در روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه در هانگژو چین برگزار شود، اما به‌ طور‌ ناگهانی چین با مشکل بزرگی رو به‌ رو شد که تمامی برنامه‌های این کشور را تحت‌ شعاع قرار داد.
 
شب گذشته کنفدراسیون دوومیدانی آسیا طی مکاتبه‌ای درباره شیوع ویروس کشنده "کرونا" در شهر‌های مختلف چین، برگزاری این دوره از مسابقات را به‌دلیل حفظ سلامت و امنیت ورزشکاران و همراهانشان منتفی کرد، در این مکاتبه، دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، ضمن عرض تسلیت به جان‌باختگان این اتفاق در کشور چین، ابرازهمدردی دو ومیدانی آسیا و دیگر کشور‌های شرکت‌کننده در مسابقات را اعلام کرد.

اول بهمن‌ماه بود که اسامی زنان دو‌ومیدانی‌ کار برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین اعلام شد که در این‌ بین تکتم دستاربندان، دونده جوان مشهدی، نیز حضور داشت، فرزانه فصیحی، سارا ندافی و پریچهر شاهی، نمایندگان تیم بانوان ایران در این رقابت‌ها بودند. فائزه نسایی، دیگردونده مشهدی نیز در ماده ۶۰ متر دوباره در رکوردگیری شرکت کرد، اما تنها ۲ صدم ثانیه با رکورد ورودی آسیا فاصله داشت و با توجه به حضور فصیحی و رقیب قدری که در این ماده داشت، نتوانست در جمع تیم منتخب باشد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.