معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زاهدان خبر داد؛

۲۴ بهمن ماه؛ آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های مجلس

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زاهدان گفت: زمان فرآیند تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از مورخه ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.

زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس از ۲۴ بهمن ماهعبدالرحمان شهنوازی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و آغاز فرآیند تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر زاهدان بایستی مکان هایی جهت انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر به خصوص در معابر و مناطق شلوغ و پررفت وآمد توسط شهرداری تعیین و آماده شود.

او  در ادامه در خصوص اختصاص مکان هایی جهت نصب بنر و پلاکاردهای کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: شهرداری زاهدان در اسرع وقت نسبت به مشخص  کردن این مکان ها جهت رفاه شهروندان  اقدام کند.

شهنوازی با اشاره به زمان فرآیند تبلیغات که از مورخه ۲۴ بهمن آغاز می شود، افزود: امید است با اتخاذ تدابیر لازم در این دوره شاهد تبلیغات خارج از قانون نامزدهای انتخابات نباشیم و ضریب تخلفات انتخاباتی کاهش یابد.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
At
۰۱:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام.
ولی طبق قانون، نصب پلاکارد و پوستر ممنوع است!
آخرین اخبار