نقش مهم اطلاع رسانی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در سیلاب سیستان و بلوچستان

حضور فعال خبرگزاری صدا وسیما برای بازتاب سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان قابل قدردانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان این مطلب گفت: تولید و پخش برنامه‌های مختلفی از مناطق سیل زده، سبب همدلی و حضور بیشتر همه اقشار جامعه برای کمک رسانی به این مناطق شده است.

زینی‌وند افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات در آستانه دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید مردم را نسبت به نقش مشارکت حداکثریشان در این مناسبت‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان آگاه سازند.

معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه با اشاره به شایعه پراکنی و شیطنت شبکه‌های معاند نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در این مناسبت‌ها گفت: افزایش تعامل وارتباط رسانه‌ها با شهروندان می‌تواند، نقشه‌های این معاندان را نقش برآب کند.

کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان هم با ارائه گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف این سازمان در سیلاب اخیر استان گفت: مطالبات و اعتباراتی که برای مردم مناطق سیل زده مصوب شده است با پیگیری اصحاب رسانه محقق می‌شود.

ارجمندی مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان هم در این جلسه از اصحاب رسانه استان به علت انعکاس خوب و به موقع اخبار سیلاب قدردانی کرد و گفت: این سیلاب حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق جنوب استان را در برگرفت و تاکنون هم ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و زیر ساخت‌های شهری و روستای وارد کرده است.

این جلسه با حضور مدیران رسانه، اصحاب مطبوعات ومدیران روابط عمومی ادارات وسازمان‌ها زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار