هتل های کیش چه امکاناتی دارند؟

هتل کیش نسبت به بسیاری از هتل ها در شهرهای کوچک ایران وضعیت بسیار مناسبی دارد.

گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ارزیابی امکانات هتل های کیش یکی از دغدغه های اصلی مسافران تور کیش می باشد که ما در این مقاله تلاش می کنیم به آنها اشاره کنیم.

هتل کیش تنها اقامتگاهی برای استراحت بعد از تفریحات نیست و گاهی به عنوان مکانی برای نگهداری از شخصی بیمار یا بی حوصله یا حتی اقامتگاهی موقت به منظور ماموریت کاری نیز کاربرد دارد. بنابراین نمی توان به سادگی از امکانات و آرامش و نظافت حاکم بر آن چشم پوش کرد به خصوص اگر در تور کیش سالمند، کودک و بیمار به همراه داشته باشید.

هتل کیش با توجه به محدودیت های قوانین در ایران جدیدترین و به روزترین امکانات و خدمات اتاق هتل را ارائه می دهد هرچند این امکانات در مقایسه با مجلل ترین هتل های جزایر مشابه در جهان تفاوت بسیاری دارد. تور کیش از تهران محبوبیت زیادی دارد و صنعت هتل داری این جزیره مداوم توسط شهروندان تهرانی بررسی می شود.           

هتل کیش نیز همانند صنعت میهمان نوازی جهانی دائما تحت تأثیر روندها و تحولات جدید است. امروزه امکانات اتاق های "کلاسیک" آنها را به محیطی مدرن تر با مشتری شخصی تر و باهوش تر تبدیل کرده است. اما این راحتی ها و امکانات رفاهی کدام گزینه ها هستند که می توانند هتل های قدیمی و کلاسیک را از هتل هایی با ویژگی های مدرن و به روز متمایز کنند؟علاوه بر امکانات اتاق کلاسیک هتل ، از قبیل تهویه مطبوع اتاق ، عایق صوتی ، صندوق امانات ، سشوار ، یخچال / مینی بار ، حوله تمیز و ملحفه ، محصولات مراقبت زیبایی و لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی ، سرویس اتو ، کتری ، تلفن و تلویزیون ، یک اتاق هتل مدرن برای اینکه بتواند رقابتی سالم داشته باشد و از آخرین روندهای صنعت گردشگری پیروی کند باید امکانات زیر را که هم اکنون برای یک مسافر مدرن ضروری است در خود جای دهد. حال بررسی کنیم که هتل های کیش چه جایگاهی دارند؟  

تفریحات کیش در هتل ها

تفریحات زیادی در برخی هتل های دنیا در نظر گرفته شده است که پیاده سازی آنها در ایران با حکومت اسلام غیر ممکن است. هرچند بشتر تفریحات استاندارد هتل های جهان در هتل های کیش نیز وجود دارد. در مقابل تفریحات کیش تخفیف مناسبی برای تفریحات هتل کیش وجود دارد. سالن های ورزشی، بدنسازی و اسپا و مجموعه آبی تنها برخی از تفریحات در هتل های جهان است که در هتل های کیش نیز ارائه می شود. تفریحات دیگری همچون کتابخانه های مجلل یا مدرن، موزه ها، المان ها دیدنی، اتاق های کپسولی، اتاق های شکلاتی و خوراکی های هیجان انگیز، اتاق های وحشت، تفریحات جنسی و ... در برخی از هتل های جهان وجود دارد. هرچند این تنوع در تفرح برای هتل ها لازم نیست اما گزینه ای رقابتی برای جذب گردشگر است.

هتل های کیش چه امکاناتی دارند؟

 وایفا در هتل کیش

اتصال وایفای پر سرعت در هتل کیش

هتل کیش نیز مستثنی از هتل های به روز در جهان نیست و با توجه به این که هر هتلی باید برای همه میهمانان خود چه در مسافرت کاری و چه در تعطیلات دسترسی رایگان و سریع به اینترنت را فراهم کند هتل های کیش در این امر پیشتاز بوده اند. موضوعی مرتبط با وایفا هتل وجود دارد که می توانند بر بررسی مشتری تأثیر بگذارند و به این شرح است کهWi-Fi باید تقریباً سریع و حتی در حداکثر ظرفیت هتل در هنگام اتصال تقریباً هر مشتری به شبکه  بتواند کاملاً کار کند.این سیگنال باید در کلیه اماکن عمومی و همچنین در کلیه اتاقها قوی باشد خواه در طبقه همکف یا در طبقه فوقانی هتل واقع شده باشد. 

هتل های کیش چه امکاناتی دارند؟

 ریموت اتاق های هوشمند هتل کیش

 

اتاق های هوشمند و فناوری هوشمند در هتل کیش

هتل کیش با وجود اتاق های هوشمند در حال حاضر بخش بزرگی از زندگی مدرن مسافران را تسهیل می کند. به دنبال این روند یعنی مدرنیته شدن زندگی صنعت هتل ها در کیش نیز به زودی نقش اصلی خود را که خدمات شخصی سازی شده با همراهی یک اتاق هوشمند مدرن خواهد بود افا میکند. هرچند ان روند به کندی پیش می رود اما هتلداری در کیش برای حفظ رونق خود ناچار است به ساختن و تجهیز اینگونه اتاق ها اقدام کند. هتل کیش نیز باید بداند اصطلاح اتاق هوشمند به کلیه خدماتی اطلاق می شود که از طریق برنامه تلفن همراه (برنامه) یا وسیله ای که کنترل همه این خدمات را داشته باشد ، می تواند کنترل شود و مطابق با نیاز هر مهمان تنظیم شود. به طور خاص میهمانان می توانند شدت سایه روشنایی را کنترل کنند  دمای اتاق دلخواه را تنظیم کنند برنامه زمانی و ساعت تماشای تلویزیون هوشمند خود را تنظیم و  پرده ها را بکشند یا ببندند. استفاده از فن آوری مدرن در داخل اتاق های هتل کیش مجموعه دیگری از گزینه های دیگر را ایجاد می کند که به اقامت مهمان و همچنین فروش خدمات اضافی هتل مرتبط است. به عنوان مثال ، میهمانان می توانند رزرو خود را در رستوران هتل انجام دهند ، ترتیب قرار گرفتن در محل اسپا ، پذیرش 24/7 بدون نیاز به تماس ، سفارش در اتاق را تجربه کنند.  

هتل های کیش چه امکاناتی دارند؟

پورت شارژ دستگاههای دیجیتال در هتل

پورت های شارژر USB و منبع تغذیه جهانی در هتل کیش

هتل کیش نز مانند سار هتل های بروز دنیا موظف است این آیتم را در اتاق های خود ارائه دهد. یکی از مهمترین امکاناتی که امروزه مسافران به آن احتیاج دارند درگاه های USB برای شارژ دستگاه های الکترونیکی مختلف آنها است.وسایل و تجهیزاتی که در سفرهای خود همراه می آوریم ، بعضی اوقات حتی بیشتر از لباسهایمان است (مخصوصاً وقتی در یک سفر کوتاه هستیم)! این بدان معناست که یک اتاق هتل مدرن دیگر نمی تواند فقط یک جفت برق در مرکز شهر داشته باشد ، اما با توجه به افزایش تقاضای فناوری  بسیاری از پریزها و درگاه های USB برای شارژ فوری در چندین مکان و از همه مهمتر در کنار تخت باید وجود داشته باشد.اگر می خواهید هتل شما از دیگر هتل ها متمایز شود یک ایده خوب این است که اتاق های خود را به پریزهای جهانی (علاوه بر درگاه های USB) مجهز کنید ، این باعث می شود همه مسافران را بدون در نظر گرفتن اینکه از کجا آمده اند راضی کنید.  

هتل های کیش چه امکاناتی دارند؟

کتابخانه فیلم در هتل کیش

تلویزیون هوشمند با کتابخانه فیلم رایگان یا Netflix در هتل کیش

هتل کیش هایی که ما رصد کرده ایم معمولا فاقد این ویژگی بوده اند. هر از چند گاهی همه ما در هتلهایی اقامت کرده ایم که تنها چیزی که می توانیم از تلویزیون تماشا کنیم کانالهای محلی به زبانهای محلی بودند. امروزه  Netflix و دیگر سیستم عامل های دیجیتال به یک عادت روزانه برای بخش بزرگی از جهان تبدیل شده اند . در چند مرحله ساده میهمانان می توانند حساب کاربری خود را در تلویزیون هوشمند اتاق خود وارد کرده و مابقی فیلمی را که در هنگام پرواز شروع به تماشای آنها کردند تماشا کنند یا قبل از خواب آخرین قسمت از سریال مورد علاقه خود را بگیرند.

هتل کیش با وجود این تکنولوژی از طرف دیگر می تواند یک کتابخانه دیجیتالی با دسته های مختلف فیلم و برنامه به مشتریان خود ارائه دهد از این طریق آنها می توانند آنچه را که می خواهند تماشا و انتخاب کنند. این روندی است که هر روز در هتل ها بیشتر و بیشتر می شود و این چیزی است که شما باید بلافاصله هتل کیش داشته باشید.

اگر همچنان علاقمند هستید که راجع به امکانات بروز هتل اطلاعاتی کسب کنید با من در کیشلندیار همراه باشید و مقاله بعد من را دنبال کنید.

 

انتهای پیام /

 

برچسب ها: نبض ، قیمت رزو هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار