محمود عباس: طرح ترامپ بر ملت فلسطین تحمیل نخواهد شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی گفت تحمیل طرح رئیس جمهور آمریکا بر ملت فلسطین غیرممکن است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع نزدیک به ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، محمود عباس، رئیس این تشکیلات در دیدار با اعضای دفتر مرکزی جنبش فتح گفت: ترامپ قصد دارد طرحی را بر ما تحمیل کند که ما خواهان آن نیستیم، اما این غیرممکن است و همه شما می‌دانید ملت ما هنگامی که چیزی را نپذیرد چگونه پای آن می‌ایستد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از همه سفرا و نمایندگان کشور‌های عربی و اسلامی که از آنان برای حضور در مراسم اعلام معامله قرن دعوت شده است خواست از شرکت در این مراسم خودداری کنند.

او از رهبران فلسطینی نیز خواسته است ساعت هفت عصر فردا به وقت محلی در نشستی اضطراری حضور یابند.

چند روز پیش، شبکه سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع در این رژیم بند‌هایی از طرح موسوم به معامله قرن را منتشر کرد و مدعی شد بر اساس این طرح، قدس اشغالی به طور کامل تحت سیطره صهیونیست‌ها خواهد بود و نمایندگی فلسطینی‌ها در آن نمادین خواهد بود. همچنین، اسرائیل به طور کامل بر منطقه غور الاردن (دره اردن) مسلط خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد آمریکا جزئیات برنامه به اصطلاح صلح خاورمیانه را با عنوان «معامله قرن» سه شنبه منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید 29-29
۰۱:۱۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
این معامله قرن با که معامله میشود ، قیمت معامله قرن ریختن خون صهیونیستها است . وچیزی عاید ترامپ ورژیم اشغالگر هم نخواهد شد بجز مرگ ، زمینه جهاد فی سبیل ا لله روز بروز نزدیکتر میشود .
آخرین اخبار