با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در استان فارس با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در استان فارس با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود:وزیر ورزش و جوانان دهم بهمن سه طرح ورزشی در شهرستان خنج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را افتتاح می‌کند.

او با اشاره به تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی زرین دشت افزود: با موافقت وزیر ورزش و جوانان ساخت استخر این شهرستان هم آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در زرین دشت، افتتاح ۲ سالن چند منظوره در بخش قره بلاغ و نوبندگان از توابع شهرستان فسا و دیدار با جوانان و ورزشکاران از برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فسا است.

او اضافه کرد: در سفروزیر به شهرستان کازرون روز جمعه یازدهم بهمن ۲ سالن ورزشی در روستای کلانی و جان بزرگی این شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

کامیاب افزود: وزیر ورزش و جوان روز شنبه دوازدهم بهمن ماه در آخرین روز سفر خود در مراسم اختتامیه مسابقات جام خوشه چین (جشنواره ورزشی عشایر و روستاییان) شرکت می‌کند.

وی گفت: ورزشگاه پارس شیراز به ۱۲ گیت ورود و خروج الکترونیک تجهیز می‌شود تا این ورزشگاه برای میزبان فینال جام حذفی آماده شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار