عزیزی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

لیست اولیه جهادگران، ۱۰ بهمن اعلام می شود

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران لیست مستقل می دهد.

/وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اهمیت حضور جریان های جوان و تازه نفس در عرصه انتخابات اعلام کرد: جبهه جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران لیست مستقل می دهد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی افزود: پس از فراخوان این جبهه مردمی، تعداد ۳۷۰ رزومه از نامزدهای مجلس یازدهم در تهران دریافت شده است. تصمیم داریم پس از بررسی و پالایش، لیست اولیه را جهت اطلاع شهروندان در روز پنج شنبه دهم بهمن ماه از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر نمائیم.


بیشتر بخوانید: برخی صرفا با اتکا به پشتوانه‌های مالی وارد مجلس می‌شوند/ برای ورود به برخی لیست‌ها، ۲ میلیارد تومان هزینه می‌شود


او تاکید کرد: جبهه جهادگران تصمیم دارد لیست نهایی را با اعمال نظر و مشارکت همه مردم معرفی کند؛ لذا شهروندان عزیز با مراجعه به لینک‌های که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، می‌توانند در غالب پیام نسبت به نقاط قوت و توانمندی کاندیدا‌های مورد علاقه خود اعلام نظر کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص چگونگی رقابت در تهران گفت: رقابت‌های این دوره مجلس از دست دو جریان سنتی خارج شده است و رقابت بین چند لیست خواهد بود که خودش نقطه امیدی برای برون رفت از انحصار سیاسی است که موجب می‌شود رکود و انجماد در فضای سیاسی کشور جای خود را با تحرک و پویایی عوض کند.

عزیزی گفت: فضایی که تاکنون پدر خوانده‌ها ایجاد کرده بودند، سبب شده بود که جوان‌ها نسبت به فعالیت جدی در حوزه سیاسی و ورود به مجلس با یاس و دلسردی برخورد کنند. اما اتفاقات اخیر در جریان بستن لیست‌های انتخاباتی و تکثر گروه ها، چشم انداز امیدوار کننده‌ای را رقم می‌زند که حاصل و برآیند آن ترمیم مشارکت و تحکیم وحدت ملی است.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی بیان کرد:جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی که ائتلاف نیرو‌های انقلابی است از همه مردم با سلایق سیاسی و فکری مختلف دعوت می‌کند در فرآیند انتخابات مجلس یازدهم مشارکت فعال و پویا داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار