پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یکی از قطب‌های بزرگ تولید انرژی کشور و تاثیرگذار در حوزه شمال شرق است و مسئولین نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به این پالایشگاه دارند.

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد قطب تولید انرژی شرق کشورسردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) شمال شرق نزسا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در حاشیه بازدید از پالایشگاه گاز خانگیران در خطه مرزی سرخس با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه بستر‌ها برای تولید و صادرات وجود دارد گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک قطب تولید انرژی و مورد توجه مسئولین است.
 
او ادامه داد : با توجه به موج شدید سرمایی که بخش وسیعی از کشور را فراگرفته است هم اکنون در روز‌های سرد و فصل زمستان شاهد بارش نعمات خدادادی از آسمان بیکران الهی هستیم که این موضوع باعث خوشحالی مردم شده است و با تلاش و سخت کوشی کارکنان پالایشگاه در این سنگر بزرگ اقتصادی ایران اسلامی، شاهد پایداری گاز در بخش خانگی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) شمال شرق نزاسا با بیان اینکه مدیریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یکی از مدیران جهادی تربیت یافته در بستر دفاع مقدس است، گفت: امروز مدیریت این پالایشگاه توانسته اند بستر معنوی و تربیتی دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه در عرصه اقتصاد منتقل کنند و این جوانان همواره با روح کار، تلاش، ایثار و مقاومت منشاء خیر و برکت برای نظام اسلامی هستند.

سردار مرتضوی با اشاره به قرارگرفتن این مجتمع گازی در خطه مرزی سرخس افزود: امروز این پالایشگاه به عنوان یک تکیه گاه بسیار بزرگ در موضوع انرژی و تولید پایدار گاز طبیعی، اشتغال زایی برای نیرو‌های کار از منطقه و کمک به رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی در منطقه مطرح است و خوشبختانه شاهد همدلی در بین مدیران و کارکنان هستیم.

او تصریح کرد: امروز بزرگترین و موثرترین راه مبارزه با دشمنان نظام اسلامی، خدمت به مردم است و انقلاب اسلامی مقبولیت خود را از ناحیه همراهی مردم به دست آورده است.
 
انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.