استاندار بوشهر:

ارزش‌های نظام و انقلاب فدای فعالیت‌های انتخاباتی نشوند

استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر و انتخابات، ارزش‌های نظام و انقلاب را فدای فعالیت‌های انتخاباتی نکنیم و در این شرایط، وحدت را ملت به عنوان سرمایه‌ مهم نظام حفظ کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: باید از فرصت ایام دهه فجر برای بیان کارآمدی نظام استفاده کنیم، زیرا در شرایط کنونی همه جبهه باطل در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

او با اشاره به شرایط سخت تحریم که دولت با آن مواجه است، بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرده و در همین استان بوشهر با وضعیت نامطلوب مالی، کار‌های بسیار بزرگی انجام گرفته است.

استاندار بوشهر افزود: کشور در شرایط حساسی است و نظام جمهوری اسلامی با وجود همه کارشکنی‌ها، با تلاش و همدلی توانسته این شرایط سخت را پشت سربگذارد.

گراوند با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد: در ایام دهه فجر و انتخابات، ارزش‌های نظام و انقلاب را فدای فعالیت‌های انتخاباتی نکنیم و در این شرایط، وحدت و انسجام ملت به عنوان سرمایه‌های نظام را حفظ کنیم.

او ادامه داد: باید زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنیم زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند.

استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۲ کارگروه در ستاد دهه فجر گفت: کارگروه‌های ستاد دهه فجر در ایام دهه فجر وظایف خود در بیان عملکرد دولت و نظام را به خوبی انجام دهند.

گراوند افزود: با همدلی و وحدت مردم و مسئولان مسیر انقلاب با صلابت ادامه می‌یابد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.