آغاز عملیات ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی پلیس

فرمانده انتظامی اصفهان از آغاز عملیات ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی پلیس در منطقه 10 اصفهان خبر داد.

سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:امروز شاهد آغاز عملیات ساخت طرح بسیار مهم و تاثیرگذار مجتمع فرهنگی رفاهی پلیس درمنطقه ۱۰ بودیم.
او ادامه داد: این طرح در یکی از نقاط خوب شهر است،  در حدود پنج هکتار مساحت این طرح است و حدود دوازده هزار متر مربع هم بنا تاسیس می‌شود که شامل سالن‌های اجتماعات، ورزشی، عقد و عروسی و سالن‌هایی از این قبیل است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: این طرح یکی از مجتمع‌های فرهنگی –رفاهی نیروی انتظامی است که با ابعاد کاملا استاندارد امروز آغاز شد.
سردار معصوم بیگی افزود: عمده منابع مالی این طرح این طرح تامین شده و در زمان بندی مشخص در دوفاز به بهره برداری خواهد رسید.
 
او اظهار کرد: طبیعتا این فرصت نیز فراهم می‌شود که شهروندان عزیز  بتوانند از این طرح استفاده‌های لازم را ببرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: انگیزه یکی از مولفه‌های بهره وری سازمان‌ها است،  فرهنگ سازمانی که در نیروی انتظامی است یک فرهنگ جهادی و پرکار است، اما مانع از این نیست که اماکن تفریحی و رفاهی در اختیار خدمتگزاران پلیس قرار نگیرد.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: امروزه در بسیاری از کشور‌ها که استاندارد‌ها را به خوبی رعایت می‌کنند معمولا همکاران پلیس که به صحنه‌های خاصی می‌روند در کارگاه‌های مشخصی آلام و آسیب‌های روحی ناشی از اجرای ماموریت را کاهش و درمان کنند.
 
او ادامه داد : پلیس بر صحنه های تصادفات ، جرم و جنایی حاضر می شود و شاهد از دست دادن جان شهروندان هستیم طبیعی است که آلام روحی بر همکاران وارد می شود و این مجتمع های رفاهی می تواند بخشی از این آلام روحی را درمان کند .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان اضافه کرد: در نیروی انتظامی استان اصفهان حدود ۹۵۰ شهید و ۱۳۰۰ جانباز داریم و تعدادی از همکاران ما در حین ماموریت دچار نقص عضو شده اند که این گونه مجتمع‌ها و خدمات فرهنگی برای این عزیزان در بهره وری سازمان موثر خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.