در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف چری با ۹۱ کیلو حشیش و تریاک / کشف لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف چری با ۹۱ کیلو حشیش و تریاک

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در محور فرعی "گاز-نائین" به یک سواری چری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۳۳ کیلو تریاک و ۵۸ کیلو حشیش که در صندوق عقب خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگزاجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.
 

کشف لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی" سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و انبار محموله‌ای شامل انواع لوازم خانگی قاچاق در منزلی کرده، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از منزل مذکور بازرسی شد که ۴۳۷ قلم لوازم خانگی شامل ۱۲ زودپز، ۳۰۰ اتو برقی، ۵۰ دستگاه قهوه ساز، ۷۲ خرد کن برقی و ۳ ماکروویو همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد بیان داشت:ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان تاکید کرد: برخورد با مخلان نظم اقتصادی کشور به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و مشارکت مردمی در این خصوص نقش بسزایی در موفقیت نیروی انتظامی دارد.
 

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در " کاشان

سرهنگ "علی قربانی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از اماکن خصوصی شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات وسیع علمی و تخصصی و استفاده از دانش پلیسی خود، موفق شدند هویت اعضای باند ۳ نفره‌ای که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه نسبت به دستگیری آنان در مخفیگاه هایشان اقدام کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر کاشان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.
 

آتش گرفتن مغازه کفش فروشی

رییس آتش نشانی فلاورجان گفت: بر اساس اظهارات صاحب مغازه بیش از ۹۰۰ جفت کفش، دمپایی و ویترین و دکور مغازه در آتش سوخته است.

ابراهیم قاسمی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی این مغازه ۷۰ متر مربعی در دست بررسی کارشناسان است گفت: این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی نداشته و با همکاری نیرو‌های آتش نشانی شهر زازران و فلاورجان آتش مهار و از انتقال آن به مغازه‌های اطراف جلوگیری شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.