معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور ؛

ترویج فرهنگ‌مشارکت هدف جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز است

مسئول برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای خیرین مدرسه ساز تکریم خیرین و ترویج فرهنگ‌مشارکت در بین دانش آموزان، اولیای دانش آموزان است.

ترویج فرهنگ‌مشارکت هدف جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور نجفی افشار ظهر امروز درجلسه ستاد بیست ودومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، به رویکرد جشنواره با عنوان " فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز"اشاره کرد و گفت: سازمان مرکزی نوسازی مدارس کشور تاکید دارد صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها بطور همه جانبه اخبار جشنواره‌های مدرسه‌ای خیرین مدرسه ساز را منعکس کنند.

اوتصریح کرد: برگزاری‌های جشنواره‌های مدرسه‌ای خیرین مدرسه ساز الگوی موفقی در تکریم و تجلیل از خیرین و ترویج فرهنگ مشارکت و کمک داشته و برگزاری این‌جشنواره‌ها بطور جد مورد نظر سازمان مرکزی نوسازی مدارس است.

نجفی افشار به نقش آموزش و پرورش در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره‌ها اشاره کرد و افزود: در استان کرمان ۲۵۶ مدرسه خیری وجود دارد که این آمار مدرسه خیری رضایت بخش است ولیکن آموزش و پرورش در برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای بایستی با نوسازی مدارس همکاری نماید، زیرا عواید و انتفاع نهایی حاصل از این فعالیت‌ها به خود آموزش و پرورش برمی گردد که همان مشارکت بیشتر خیرین و توسعه فضا‌های آموزشی را به دنبال خواهد داشت.

نجفی افشار با اشاره به اینکه جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز برای سازمان نوسازی حائز اهمیت است، گفت: جشنواره‌های مدرسه‌ای از نیمه دیماه ۹۸ تا ۲۰ اسفند ماه ۹۹ در مدرسه خود خیر برگزار می‌شود و جشنواره‌های استانی با حضور همه خیرین استانی، خارج از استان و خارج از کشور از ۲۰ فروردین ماه ۹۹ همزمان با نیمه شعبان میلاد فرخنده امام زمان (عج) تا ۱۲ تیرماه ۹۹ همزمان با میلاد مسعود امام رضا (ع) بایستی برگزار شود.

او با بیان اینکه هر چه ستاد‌ها قوی‌تر عمل کنند، جشنواره‌ها هم بهتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: در پایان جشنواره‌ها علاوه بر انتخاب ادارات کل نوسازی مدارس برتر، استانداران برتر، ستاد‌های برتر نیز انتخاب شده و معرفی می‌شوند و از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار