دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دانشگاه برتر کشور در حوزه پرستاری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر کشور در حوزه پرستاری تجلیل کرد.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دانشگاه برتر کشور در حوزه پرستاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هم زمان با برگزاری چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری پرستاری که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی گناباد طبق ارزشیابی کارشناسان معاونت پرستاری در طول یک سال قبل در حوزه توسعه پرستاری در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی و خدمات حرفه‌ای به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی معرفی و تجلیل شد.
 
در این مراسم از نقشه جامع پرستاری در افق ۱۴۰۴ هم رونمایی شد که این نقشه در چهار فصل چارچوب مفهومی و بینش بنیادین، ماموریت، چشم‌انداز، ارزش‌ها و اهداف پرستاری و سیاست‌ها در افق ۱۴۰۴ ، اقدامات پرستاری در افق ۱۴۰۴، متولی نقشه و نظام ارزیابی، تدوین و منتشر شده است.
 
همچنین در این مراسم از کتاب سیاست‌ها و خدمات جامع پرستاری کشور که چکیده‌ای از عملکرد دو ساله معاونت پرستاری است، رونمایی شد.
 
مینا مصباح، رئیس اداره امور پرستاری دانشگاه گفت: محور‌های مورد بررسی در این ارزیابی شامل کیفیت خدمات پرستاری، جایگاه پرستاری در دانشگاه، جذب و نگهداشت نیروی پرستاری و هماهنگی آموزش و بالین بوده است.
 
انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار