انعکاس فجر ۹۸ در رسانه ملی

اهالی رسانه در شبکه آبادان فجر ۱۳۹۸ را در قاب صدا و تصویر خلق می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با گرامیداشت چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه سازان رادیو و تلویزیون در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند.

او ایجاد شور و نشاط ملی، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مردم و مسئولان، بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، مرور حضور مستمر مردم در مقاطع حساس ۴۱ سال گذشته، تقویت روحیه انقلابی در بین مردم با نام و یاد سردار صلح و امنیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مقابله با جنگ نرم را از اهداف کلی ویژه برنامه‌های رسانه ملی در شبکه آبادان برشمرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان ادامه داد: در سیمای آبادان، علاوه بر پرداخت برنامه‌های معمول به دهه مبارک فجر، ویژه برنامه "سبز، سپید، سرخ" نیز هر شب در طول دهه فجر به نگاه ارزشمند مخاطبان ما تقدیم خواهد شد.

بهرام افزود: صبح پیروزی، آنروز‌ها و مسابقه نبض انقلاب تدارک ویژه رادیو آبادان برای شنوندگان است.

مقام عالی رسانه ملی در منطقه ادامه داد: پوشش رویداد‌های منطقه و تولید گزارش ها، مستند‌ها و گفت وگوی ویژه خبری با مضمون نقش و جایگاه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات انقلابی در دستور کار برنامه سازان خبر قرار دارد.

ناصر بهرام گفت: معاونت فضای مجازی مرکز آبادان نیز با مجموعه گزارش‌های پریز، مجموعه طنز الو عامو و تریبون، طراحی و تولید عکس نوشت، اینفوگرافی و موشن گرافیک فجر ۹۸ را گرامی میدارد.

او تاکید کرد: همه واحد‌های تولیدی در حوزه‌های پیام و پشتیبانی با تمام تلاش آماده انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.