استعلام‌ آنلاین انتخابات امسال در شعب اخذ رأی کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ارتقا ظرفیت ارتباطی و افزایش پوشش آنتن دهی شعبه‌های پیش بینی شده اخذ رأی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: باتوجه به این ارتقا ظرفیت، استعلام‌های انتخابات امسال در شعب اخذ رأی کرمانشاه آنلاین می‌شود.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار بهنیا روز سه‌شنبه در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه در استانداری با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه، گفت: در انتخابات گذشته بیش از ۹۹ درصد شعب انتخاباتی به اینترنت متصل شد و امسال باتبدیل شبکه GSM-WLL به همراه اول سبب ارتقاء کیفیت شبکه ارتباطی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی شده است.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد شبکه ارتباطات سیار و تجهیزات آن در استان به روزرسانی شده و تعداد ۵۰ دستگاه دیزل ژنراتور جهت تامین برق و حفظ پایداری ارتباطات در ایام انتخابات سال جاری تأمین و تجهیز شده است.

او ارتقاء ظرفیت ارتباطی بین استانداری، فرمانداری و بخشداری را از اولویت‌های حوزه ارتباطات برشمرد و گفت: پوشش آنتن‌دهی شعبه‌های پیش بینی شده اخذ رأی، مورد تست و آزمایش قرار می‌گیرد تا روند احراز هویت به صورت آنلاین انجام شود.

او اضافه کرد: همچنین گشت‌های ثابت و سیار در مسیر حوزه‌های انتخاباتی جهت تأمین و تشخیص مشکلات ارتباطی و رفع مشکلات احتمالی پیش بینی شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار