تأکید بر مدیریت یکپارچه ارایه خدمات به مسافران و گردشگران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت یکپارچه ارایه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به استان در نوروز ۱۳۹۹ مورد توجه ستاد هماهنگی خدمات سفر قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: میزان سفر‌های نوروزی در نقاط مختلف این استان برای امسال توزیع و ساماندهی شود و این خدمات باید در همه شهرستان‌ها یکسان ارائه گردد.

او افزود: با توزیع سفر در نقاط مختلف گردشگری شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان می‌توان زمینه بهره مندی یکسان و رعایت عدالت در توزیع امکانات را مورد توجه قرار داد.

نظری اضافه کرد: مدیریت یکپارچه ارایه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۳۹۹ مورد توجه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قرار گیرد.

او ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های استان موظفند برای ارایه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در نوروز امسال اقدامات لازم را انجام دهند.

نظری گفت: آیین استقبال از بهار و نظافت ورودی شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری به خصوص مکان‌های واقع در محور‌های گردشگری استان با مشرکت سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و قشر‌های مختلف مردم صورت گیرد.

او افزود: شیفت بندی اصناف و پیش بینی کالا‌های اساسی مورد نیاز مسافران و گردشگران در چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروزی مورد توجه باشد.

نظری اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذاری سریع‌تر زمین‌های مورد نیاز برای احداث ساختمان راهنمای گردشگری در ورودی شهرکرد را با اولویت انجام دهد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.