عضو جامعه مدرسین:

بیش از پیش نیازمند حضور مردم در صحنه هستیم

آیت الله فقیهی گفت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات قبل از هر چیز زمینه ساز افزایش اقتدار و امنیت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اساس نگاه حکیمانه و متعالی که به قضایای مهم کشور داشته و دارند، در سخنرانی های متعدد از جمله خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران، همواره بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید دارند.

او با اشاره به این که حضور حداکثری در انتخابات همچون چهار دهه گذشته، خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است، افزود: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات قبل از هر چیز زمینه ساز افزایش اقتدار و امنیت کشور است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ما برای قوی شدن در عرصه های مختلف، بیش از پیش نیازمند حضور مردم در صحنه هستیم.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: طبعاً کشور و نظامی که متکی به آرای عمومی مردم و حمایت مستمر آن ها باشد هیچ قدرت و کشور دیگری نمی تواند بر او غلبه کند به ویژه در زمینه جنگ یا حمله نظامی، چرا که مردم با وحدت و یکدلی در برابر آن دشمن قد علم کرده و از هویت ملی خود دفاع می کنند.

او گفت: به عقیده بنده، مهم ترین مسئله ای که کاشف از وحدت ملی است و دلالت بر این می کند که مردم با هم متحد و منسجم هستند، مساله انتخابات است و لذا در نگاه و رویکرد مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، به طور خاص حائز اهمیت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس، مسئولان و رسانه ها باید زمینه و شرایط لازم برای تحقق این امر را فراهم کنند.

منبع:خبر حوزه

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.