در خطبه های نماز جمعه بخش های قم عنوان شد؛

حضور حداکثری مردم،خنثی کننده فشار حداکثری دشمن/رزمندگان سپاه قدس؛حافظان مکتب فاطمی

خطبه‌های نماز جمعه قنوات،جعفریه،فردو،سلفچگان،کهک و پردیسان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نماز عبادی سیاسی جمعه، امروز چهارم بهمن ماه، علاوه برپایی در مصلی شهر مقدس قم در بخش های شش گانه قنوات،جعفریه،فردو،سلفچگان،کهک و پردیسان در قم با شکوه و معنویتی خاص اقامه شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور امام جمعه منطقه فردو در خطبه اول نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  از شرایط قبولی اعمال را رعایت  برخی شرایط اجتماعی  از جمله پرهیز از غیبت ، بدخواهی و بدخلقی ذکر کرد و مومنان را به توجه به این آموزه های مهم دینی توصیه نمود .

/


او در خطبه دوم با توجه به نزدیک بودن انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی ، حضور حداکثری مردم را خنثی کننده فشار حداکثری دشمنان و نقشه های شوم آنان ارزیابی کرد و به مردم توصیه نمود با حضور با شکوه خود و انتخابی شایسته مجلسی را رقم بزنند که تحقق بخش شعار عزتمندانه نه سازش و نه تسلیم باشد.


حجت الاسلام میرمومنی، امام جمعه کهک ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حضرت زهرا را یکی از بزرگترین سرمایه های جهان اسلام دانست.

/

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تنها راه رهایی ملت ایران از ناملایمات را مقاومت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:ایشان رزمندگان بدون مرز سپاه قدس را حافظان مکتب فاطمی بیان کردند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.