تیزر رسمی مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ

سامسونگ تیزری جدید از مراسم رونمایی از پرچمداران جدید خود منتشر کرد.

تیزر رسمی محصولات جدید سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در مراسم Unpacked پیش روی که قرار است در تاریخ یازدهم فوریه برگزار شود، محصولات جدید خود را رونمایی کند. پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ قرار است در این مراسم معرفی شوند که از جمله این محصولات خانواده Galaxy S20، گوشی جدید تاشوی این شرکت، Galaxy Z Flip و هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ خواهند بود. سامسونگ به تازگی ویدئویی از جدیدترین محصولات خود را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود این ویدئو نگاه مستقیمی به ماژول‌های دوربین‌های این دو گوشی دارد.


بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از طراحی کلی گوشی Galaxy Note 20


گوشی‌های سامسونگ، تغییر دهنده آینده گوشی‌های هوشمند

بر اساس آخرین شایعات، Galaxy Z Flip، جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ که قرار است با موتورولا Razr رقابت کند، دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی است که از وسط بسته می‌شود و سامسونگ تصمیم گرفته است این گوشی را با قیمت حدود هزار و ۵۰۰ دلار به فروش برساند. این گوشی دارای یک پردازنده میان‌رده است، اما برای توجیه قیمت بالای آن سخت‌‎افزار قوی دیگری روی آن تعبیه کرده است. پردازنده Galaxy Z Flip نسخه پیشرفته Snapdragon 855 است و از آن به جای مدل Snapdragon 865 استفاده شده است. نکته دیگر این است که سامسونگ این دستگاه را بدون پشتیبانی از فناوری 5G تولید کرده است.

Galaxy Z Flip با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تولید خواهد شد. دوربین پشتی این دستگاه دارای دوگانه با لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و قدرت دستگاه را یک باطری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند. باطری Galaxy Z Flip از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S20 دارای سه مدل باشد. Galaxy S20 یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی خواهد داشت و به همین ترتیب، S20 Plus نمایشگر ۶.۷ اینچی و Galaxy S20 Ultra یم نمایشگر ۶.۹ اینچی دارد که همه این نمایشگر‌ها با نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی برای اجرای بهتر بازی‌ها و پخش روانتر انیمیشن‌ها ساخته خواهند شد. این سه گوشی پرچمدار برای اروپا با پردازنده Snapdragon 865 و برای دیگر نقاط جهان با پردازنده Exynos 990 ارائه خواهند شد و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و تنوع حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تا یک ترابایتی خواهند داشت.

قرار است سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار خود دوربین‌های باکیفیتی را در نظر بگیرد که لذت عکسبرداری را برای افرادی که به این کار علاقه دارند، بیشتر کنند. خانواده Galaxy S20 به ترتیب دارای باطری‌هایی به ظرفیت ۴۰۰۰، ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهند بود که همه آن‌ها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. هر سه گوشی سری Galaxy S20 دارای بدنه ضد گرد و غبار هستند و می‌توانند تا ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورند. این گوشی‌ها قرار است با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 راهی بازار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار