بانوان فارس در پی شکست گاز تهران

خانه بسکتبال فارس برای جبران شکست بازی نخست، رودرروی نماینده تهران قرار می‌گیرد.

رییسی رییس هیات بسکتبال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در دومین بازی از مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز پنج شنبه دهم بهمن ماه، خانه بسکتبال فارس به میزبانی شیراز، مقابل گاز تهران قرار می‌گیرد.

او افزود: خانه بسکتبال فارس در بازی نخست ۶۴-۴۲ مغلوب میزبانش گاز تهران شد و باید در مسابقه دوم حریف تهرانی را شکست دهد تا کار به رقابت سوم کشیده شود.

در صورتی که تیم‌های بازنده در بازی نخست، در بازی دوم نیز به پیروزی برسند، تکلیف تیم‌های صعود کننده به دیدار سوم کشیده می‌شود.

خانه بسکتبال فارس در صورت پیروزی در بازی دوم، ساعت یازده جمعه یازدهم بهمن ماه برای مشخص شدن پیروز بازی مرحله حذفی، مجددا رو در روی گاز تهران قرار می‌گیرد.

نماینده فارس در گروه دوم مرحله گروهی با دو برد، هشت شکست، ۵۲۹ گل زده، ۷۵۴ گل خورده، تفاضل منفی ۲۲۵ و ۱۲ امتیاز، رده پنجم را به خود اختصاص داد و گاز تهران در گروه نخست این رقابت‌ها با ۱۰ شکست پیاپی، بدون پیروزی، ۴۹۵ گل زده، ۷۰۷ گل خورده و ۱۰ امتیاز، مکان انتهای جدول شش تیمی را از آن خود کرد.

در دیگر بازی دور حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شکلی تهران میزبان خانه بسکتبال کردستان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار