جان باختن عابر پیاده در کرمانشاه پس از برخورد با خودروی سمند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از فوت یک عابر پیاده در شهر کرمانشاه پس از برخورد با یک دستگاه خودروی سمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : این حادثه عصر امروز (چهارشنبه- ۹ بهمن) و در بلوار طاق بستان کرمانشاه رخ داد.

او گفت : در این حادثه مردی حدودا ۵۵ ساله در هنگام عبور از عرض بلوار با یک دستگاه خودروی سمند برخورد و متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

شیری با اشاره به ضعف زیرساخت‌های معابر شهری کرمانشاه گفت: تصادفات عابران پیاده در صدر تصادفات شهری از نظر شکل برخورد قرار دارد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: بکارگیری تجهیزات نوین کنترل ترافیک ازجمله دوربین‌های کنترل سرعت وسایط نقلیه و ارتقاء ایمنی عابران پیاده برابر تبصره ذیل مواد ۲۳ و ۲۶ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از وظایف شهرداری‌ها است.

او به نبود یا کمبود پل عابر پیاده در معابر شهری اشاره و گفت: در جایی هم که به ندرت پل عابر از نوع غیر مکانیزه وجود دارد فضاسازی خوب و نرده گذاری مناسب معابر شهری جهت هدایت عابران و کانالیزه کردن پیاده راه‌ها انجام نشده است.

شیری از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و مراقب عبور عابران پیاده از عرض خیابان‌ها باشند تا شاهد حوادث ناگوار اینچنینی نباشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار