تابش: انتظار داشتیم فدراسیون از طریق باشگاه سپاهان با قلعه نویی وارد مذاکره می شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از فدراسیون فوتبال گله دارم زیرا باید از طریق باشگاه سپاهان با قلعه نویی مذاکره می کرد نه اینکه ما اصلا اطلاع نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: نمی‌دانم مذاکره‌ای از طرف فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی صورت گرفته است یا نه، اما طبق همین اخباری که منتشر می‌شد ٣گزینه داخلی برای تیم ملی مطرح شد. یحیی گل‌محمدی، علی دایی و امیر قلعه‌نویی که از این بین گل محمدی که به پرسپولیس رفت و دایی و قلعه‌نویی ماندند. قلعه‌نویی سرمربی تیم ما و تحت قرارداد با باشگاه سپاهان بود.

سپاهان چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد و در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم و کماکان در جام حذفی هم حضور داریم. انتظار داشتیم اگر قرار بر مذاکره فدراسیون با قلعه‌نویی بود، ابتدا از طریق باشگاه سپاهان انجام می‌شد.


بیشتر بخوانید: تابش: مذاکره‌ای با اسکوچیچ نداشته ایم / قلعه نویی همچنان سرمربی سپاهان است


او گفت: از یک ماه پیش بحث حضور قلعه نویی و دیگر گزینه‌ها روی نیمکت تیم ملی مطرح بود و اگر همان یک ماه پیش به ما اعلام می‌کردند ماهم یک تصمیم منطقی می‌گرفتیم. قبول دارم که تیم ملی مهمترین تیم در ایران است، اما خب ما هم چند روز دیگر به عنوان نماینده ملی در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم داشت.

او گفت: در این شرایط چه کسی را سرمربی سپاهان بگذاریم. تیم را قلعه‌نویی بسته و تمرینات نیم‌فصل دوم را هم خودش با تیم انجام داده، ما انتظار داریم و انتظارمان هم به حق است.

تابش خاطر نشان کرد: استنباط عمومی این است که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده، اما بهتر بود اول با ما صحبت می‌شد و حالا ما در سردرگمی قرار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فدائی حیدری رضاقلی
۱۵:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام تابش عزیز قبول دارم حق باشمااست ولی خوشحالم که اگاهانه ای نگیرندوعاقل هستندچراکه دائی و گلی به داشتیم ملی نمیخوردندجوان ناپخته خصوصا دائی فردی اسطوره عالی امامتکبروخوخواه وادبیات کم وشکایتچی بودنمیتوانست تااخربمان خوشم می ایستادم باشعور هستی
آخرین اخبار