به مناسب دهه فجر؛

افتتاح ۵۱ پروژه در سقز

مدیر جهادکشاورزی سقز گفت: ۵۱ عنوان پروژه با حدود ۵۰۰ زیر پروژه، و با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال در گرامیداشت دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد نافع علائی نیا مدیر جهادکشاورزی سقز گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۵۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند برای ۱۳۸ نفر اشتغالزایی و زمینه تثبیت ۳۷۴ شغل فراهم می‌شود.

او افزود: خدمات انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی و غذایی واقع در قیسلون، پروژه گوسفندداری صنعتی ۳۰۰ راسی تُرجان، پروژه فعال سازی و خرید گاو شیری ۳۰ راسی صنعتی در مجتمع آدینان از جمله طرح‌های شاخصی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی سقز در ادامه افزود: ایجاد ۱۷ زنبورستان، احداث و خرید ۱۴ واحد گوسفند داشتی نیمه صنعتی و صنعتی، احداث و خرید ۶ واحد گاو شیری و صنعتی، خرید یک واحد پرواربندی گوساله نیمه صنعتی، اجرای ۲۱۱ هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای)، اجرای ۳۴۵ هکتار سیستم‌های آبیاری کم فشار، توسعه ۱۴۱ هکتار باغات انگور و بادام در زمین‌های دیم و آبی، بهره برداری از یک واحد بسته بندی تخم مرغ و تخم بلدرچین، پرورش قارچ خوراکی نیمه صنعتی و تجهیز ونوسازی ۳۲ دستگاه ماشین‌های کشاورزی از دیگر طرح‌ها وپروژه هاست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.