بازدید دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از نحوه امدادرسانی به سیل زدگان جنوب شرق کشور

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان با حضور در سپاه سلمان از نزدیک در جریان نحوه توزیع کمک‌های مردمی به سیل زدگان جنوب استان قرار گرفت و پیگیر مشکلات شد.

بازدید دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از نحوه امدادرسانی به سیل زدگان جنوب شرق کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدرضا حیدری‌ افشار دادستان نظامی سیستان و بلوچستان با حضور در سپاه سلمان از نزدیک در جریان نحوه توزیع کمک‌های مردمی به سیل زدگان جنوب استان قرار گرفت و پیگیر مشکلات شد.

در این بازدید که معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان نیز حضور داشت، محمدرضا حیدری‌افشار دادستان نظامی سیستان و بلوچستان با تشکر از امدادرسانی همه‌جانبه سپاه اظهار داشت: هزاران نفر از افراد گرفتار در سیل در روستا‌ها با کمک نیرو‌های سپاه نجات یافتند.

او کاهش تلفات انسانی، کمک و مساعدت به مردم سیل زده، ارائه خدمات اولیه مانند تغذیه، بهداشت، اسکان و ترابری و نیز مدیریت متمرکز برای جلوگیری از افزایش خطر سیل را از مهمترین اقدامات امدادرسانی در سیل اخیر استان برشمرد.

حیدری افشار با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان کماکان ادامه خواهد داشت، افزود: خدمت رسانی پاسداران و بسیجیان تا رفع مشکلات هموطنان عزیز و بازگشت وضعیت به شرایط عادی تداوم دارد و در روز‌های اخیر بر روستا‌های کم برخوردار متمرکز خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار