دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر:

با مجرمان انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد

گل محمدی گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس لزوم صیانت از حقوق عامه لازم است و دستگاه قضایی با افراد خاطی برخورد قانونی را داشته باشد.

با مجرمان انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شدمحسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تمامی اقشار جامعه ضمن رعایت قانون با دقت در انتشار مطالب و اخبار مرتبط با انتخابات، زمینه برگزاری انتخابات سالم همراه با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

او افزود: براساس قانون، پیشگیری از وقوع جرم و تعقیب مجرمان به عهده دستگاه قضایی است.

او ادامه داد: در همین راستا تدابیر لازم در فضای مجازی جهت پیشگیری، کشف، تعقیب و محاکمه افراد خاطی اتخاذ شده است، به عنوان نمونه انتشار مطالب خلاف واقع از سوی برخی کانال‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورد، رصد و مستندسازی شده و دایرکنندگان و مدیران کانال‌های موردنظر تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: از همه مدیران سایت‌ها و کانال‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی و همچنین مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده و یا مواجهه با چنین اقداماتی از سوی افراد مغرض مراتب را به دادستانی اعلام تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

گل محمدی افزود: در آخر توصیه می‌شود مردم اخبار و اطلاعیه‌ها را از سایت‌های دارای مجوز و شناسنامه دار دنبال کنند و به شایعات منتشر شده در کانال‌هایی که مجهول الهویه هستند توجه نکنند ضمن اینکه طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلبین نمایندگی مجلس هم موظف به رعایت قوانین موضوعه در این خصوص هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار