۵ مصدوم انفجار گاز در میدان امام همچنان تحت مداوا/ درمان ۹ بیمار سرپایی

رئیس بیمارستان بعثت همدان گفت : ۵ مصدوم انفجار گاز در میدان امام همچنان تحت مداوا و درمان قرار دارند.

۵ مصدوم انفجار گاز در میدان امام همچنان تحت مداوا/ درمان ۹ بیمار سرپایی دکتر سلیم بهرامی رئیس بیمارستان بعثت همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به حادثه انفجار کانکس شهرداری در میدان امام و مجروحیت ۱۴ نفر در این حادثه، گفت: از این تعداد ۹ نفر در اورژانس سر پایی بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته و بعد از ساعاتی مرخص شدند.

او با بیان اینکه انفجار در کانکس کف سازی در خیابان شهدا صورت گرفته است، گفت: این انفجار که به علت نشت گاز پیکنیک رخ داده در  از ۱۴ نفر مصدوم حادثه تعداد ۵ نفر آنها دچار سوختگی شدند که در حال حاضر در بیمارستان بعثت بستری و مداوا هستند.

رئیس بیمارستان بعثت همدان با اشاره به وضعبت مطلوب مجروحین این حادثه ،گفت: وضعیت سوختگی این افراد از خفیف تا متوسط است که تحت درمان و مراقب کامل هستند.

بهرامی با تشریح وضعیت مصدومان این حادثه بیان کرد: در روز اول ۷ نفر در بیمارستان بعثت بستری شدند که ۲ نفر بعد از دو روز مرخص شدند .

او افزود: یکی از این دو نفر آقای با شکستکی پا مرخص شد و دیگری خانم باردرای بود که پس از انتقال به بیمارستان فاطمیه ترخیص که خود و جنین  مادر در صحت کامل هستند.

بهرامی با بیان اینکه وضعیت ترخیص این بیماران مشخص نیست، افزود: تمام تلاش پرسنل و کادر درمانی بهبود هر چه سریعتر این عزیزان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.