تشکیل مجمع خیرین سلامت در خدا آفرین

فرماندار خدا آفرین مشارکت مردمی و سازمانی را گامی مهم در اجتماعی کردن سلامت جامعه عنوان کرد و از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  امیری راد فرماندار خداآفرین در جلسه مجمع سلامت شهرستان مشارکت مردمی و سازمانی را گامی مهم در اجتماعی کردن سلامت جامعه عنوان کرد و از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان خبرداد.

 امیری راد  ارتقای وضعیت بهداشتی محل دفن پسماند شهرستان، ارتقای وضعیت کلرزنی آب شرب روستا‌های غیرتحت پوشش، بهسازی محیط روستا‌های تحت پوشش در کنار افزایش آگاهی مردم را از جمله چالش‌های سلامت شهرستان عنوان کرد و گفت: برای بهبود شاخصه‌های سلامت در شهرستان نیازمند تعامل، هم افزایی و مشارکت بین بخشی‌های دولتی و غیر دولتی و مردم هستیم.

او با اشاره به اینکه تعداد ۴۸باب خانه بهداشت،۷واحد مرکز جامع خدمات سلامت و۳واحد پایگاه بهداشتی شهری در این شهرستان وجود دارد، گفت: بیشتر این مراکز در دولت فعلی ساخته و یا بازسازی شده اند.

امیری راد با تاکید بر ضرورت توجه به امنیت غذایی، ارائه راهکار مناسب برای حل مسئله نبود کشتارگاه دام درشهرستان و همچنین آموزش کشاورزان درتولید محصولات ارگانیک را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.