هشدار محمود عباس به نتانیاهو درباره پیامد‌های طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تبعات طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه با ارسال یادداشتی برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به او درباره تبعات گسترده طرح شوم معامله قرن هشدار داد.

کانال خبری ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد در متن یادداشت محمود عباس آمده است: این طرح رد توافقنامه اسلو از سوی آمریکا و اسرائیل است و بنابراین دولت فلسطین اکنون خود را برای نادیده گرفتن توافق نامه‌ها با اسرائیل از جمله همکاری‌های امنیتی آزاد می‌بیند.

یادداشت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق حسین الشیخ یکی از وزرای فلسطینی به موشه کحلون، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تحویل داده شد. وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد این نامه را پس از بازگشت نخست‌وزیر این رژیم از روسیه به او تحویل خواهد داد.

این یادداشت در حالی برای نتانیاهو فرستاده شد که پیش از این نیز رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به رونمایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از طرح شوم معامله قرن، آن را مورد انتقاد قرار داد.

محمود عباس اعلام کرد قدس فروشی نیست و معامله توطئه آمیز شما اجرایی نخواهد شد و ملت فلسطین آن را رد می‌کند. حقوق اسرا و مجروحین ما حفظ خواهد شد و هیچکس آن را معامله نخواهد کرد تسلیم نخواهیم شد. توطئه‌ها، معامله‌ها و طرح‌های نابودی مسئله فلسطین فرجامی جز شکست ندارد. با شهدا عهد بسته‌ایم که خونشان به هدر نخواهد رفت. به صحبت‌های ترامپ و نتانیاهو گوش دادیم؛ آن دو از سیلی زمانه سخن گفتند، به آن‌ها با چندین سیلی پاسخ خواهیم گفت.

گفته می‌شود محمود عباس همچنین از پاسخ به تماس تلفنی ترامپ و دریافت نامه‌ای از جانب او خودداری کرده است.

رئیس جمهور آمریکا شب سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با  نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن مدعی شد: «اسرائیل امروز گام بزرگی را به سمت صلح برخواهد داشت. دولت‌های منطقه دریافته‌اند که افراط گرایی دشمن مشترک همگان است.»

دونالد ترامپ همچنین مدعی شد: «طی سفرم از دستاورد‌های اسرائیل در مقابله با خطر‌ها و تهدید‌ها متاثر شدم. اسرائیل سرزمین ملت یهود است و روز‌های تاریکی که سپری شد دیگر تکرار نخواهد شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۱۵:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
معامله قرن وهمکاری عربستان با اسراایل وفروش بیت المقدس به اسراایل نیشان از آن دارد ، که سالهاست . عربستان در خدمت اسراایل وامریکا بوده است. وتا کنون مسلمانهارا به عنوان خادم الحرمین . فریب داده است. ومکه مکرمه ومدینه منوره را بنحوی در خدمت اسراایل گرفته است . ومانع بیداری مسلمانها میشده ، ونمی گذاشت برائت از مشرکین در حج انجام شود . لذا عربستان مجری قوانین ودستورات اسراایل بوده وسر مسلمانان کلاه بزرگی گذاشته است .جنگ در سوریه وجمع آوری چند میلیون تروریست از صدو ده کشور با همکاری امریکا واسراایل وغرب با دلارهای نفتی عربستان وامارات هم در راستای تضعیف سوریه وتقویت اسراایل بوده است . وحمله به کشور مظلوم یمن به دستور امریکا وغربیها عربستان را در اجرای نقشه های اسراایل وغرب قرار داده است ، پس حاکمان عربستان وامارات وبحرین ، در واقع افسران سازمان سیای امریکا میباشند . مسلماناه در خوابند ...
آخرین اخبار