گردان‌های حزب‌الله عراق: معامله قرن نقطه آغاز نابودی غده سرطانی صهیونیسم خواهد بود

گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای، معامله قرن را نقض آشکار همه توافقنامه‌ها و قطعنامه‌ها درباره مسئله فلسطین دانست.

گردان‌های حزب‌الله عراق: معامله قرن نقطه آغاز نابودی غده سرطانی صهیونیسم خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه‏، گردان‌های حزب‌الله عراق ضمن محکومیت طرح موسوم به معامله قرن اعلام کرد: آمریکا با ارائه این طرح، جهان و کشور‌های منطقه را وارد مرحله جدیدی از منازعه و درگیری می‌کند و باعث می‌شود درگیری‌های گسترده و گریزناپذیری در منطقه آغاز شود.

گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای، معامله قرن را نقض آشکار همه توافقنامه‌ها و قطعنامه‌ها درباره مسئله فلسطین دانست.

در این بیانیه آمده است: علی‌رغم همه فشار‌های وارده و استقبال برخی کشورها، مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین با معامله قرن مخالفند.

در این بیانیه همچنین آمده است: محور مقاومت در صدر حامیان ملت مظلوم فلسطین است و اعلام معامله قرن نقطه آغازی برای نابودی غده سرطانی صهیونیسم و آزادی اراضی فلسطین و مقدسات آن خواهد بود و ترامپ حتی با حمایت عرب‌های خائن قادر به تحقق آمال و آرزو‌های خود نیست.

بیشتر بخوانید: ترامپ از "معامله قرن" رونمایی کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه طی کنفرانسی مشترک از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه (معامله قرن) رونمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار