پرداخت ۹ میلیاردی زکات در زرندیه

مردم شهرستان زرندیه ۹ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

پرداخت ۹ میلیاردی زکات در زرندیهحجت السلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان زرندیه در حاشیه سومین جلسه شورای زکات این شهرستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از جمع آوری ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در زمینه زکات در این شهرستان خبر داد.

حجت السلام ابراهیمی افزود: امروز در جلسه شورای زکات که با حضور اعضا و خیرین شهرستان زرندیه تشکیل شد موضوع اول مربوط به بحث جمع آوری زکات بود که امسال توانستیم حدود ۹۰۰ میلیون تومان جمع اوری زکات را در سطح شهرستان زرندیه داشتیم.

او اضافه کرد: موضوع دوم بحث هموطنان سیل زده بود که در این زمینه کمک‌های نسبتا" خوبی جمع آوری شد و در این رابطه مقرر شد جمع آوری‌ها در سطح شهرستان با هماهنگی و ساماندهی دستگاه‌های متولی صورت بگیرد تا کمک‌ها را بصورت یکجا جمع آوری و بتوانیم الام هموطنان استان‌های سیل زده را کاهش دهیم.

سومین جلسه شورای زکات شهرستان زرندیه با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در شهر مامونیه مرکز این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد که هر اداره یک نماینده برای حضور در شورای زکات شهرستان معرفی کند، تمامی کمک‌های غیر نقدی مردمی از سوی دبیرخانه شورای زکات ارسال شودو فرهنگساری در مدارس در قالب تربیت نسل زکات با همکاری اداره آموزش و پرورش ادامه یابد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.