کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قریب به ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قریب به ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

عزت‌الله غلامی اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد، قریب به ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او عنوان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مشترک با همکاری فرماندهی انتظامی بروجرد و پلیس‌های تخصصی لرستان در راستای مبارزه بی‌امان با هنجارشکنان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح و با بازرسی از ۶۲ منزل قریب به ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

غلامی ادامه داد: کشف و ضبط دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از دیگر کشفیات پلیس بود.

او  تاکید کرد: کشف و ضبط ۱۲ دستگاه کولر گازی و ۵ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان از دیگر کشفیاتی بود که در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: در ابن راستا همچنین تعدادی از معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

غلامی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس به منظور افزایش امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای تحقق اهداف ناجا و مطالبات فرمانده معظم کل قوا صورت می‌گیرد.

او  با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها موجب ناامن کردن محیط برای قانون‌گریزان می‌شود، افزود: اجازه هرگونه تخلف را به متخلفان و هنجارشکنان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.