دوربین Galaxy S20 توانایی ضبط فیلم 8K را خواهد داشت

بر اساس اعلام یکی از کاربران فضای مجازی، یکی از لنزهای چهارگانه دوربین گوشی Galaxy S20 به تنهایی می‌تواند فیلم برداری 8K داشته باشد.

یکی از لنزهای Galaxy S20 به تنهایی توانایی فیلم برداری 8K را خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در بازار است و پرچمداران این شرکت همواره به عنوان یکی از پنج گوشی برتر سال شناخته می‌شوند. از آنجایی که گوشی‌های رده بالای این شرکت یا همان پرچمداران سامسونگ دارای طرفداران زیادی هستند، بسیاری از اطلاعات این دستگاه‌ها پیش از معرفی رسمی آن‌ها توسط برخی از خبرنگاران یا کاربران فضای مجازی فاش می‌شود. از آنجایی که تنها دو هفته تا زمان برگزاری مراسم رسمی سامسونگ و معرفی دستگاه‌های جدید این شرکت باقی مانده است، اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های آینده این شرکت بین کاربران رد و بدل می‌شود که نمی‌توان روی هیچ کدام از آن‌ها حساب باز کرده و آن‌ها را تایید یا رد کرد.

یکی از لنزهای Galaxy S20 به تنهایی توانایی فیلم برداری 8K را خواهد داشت

چندی پیش اطلاعاتی درباره دوربین پرچمدار جدید این شرکت یعنی گوشی S20 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی از دوربین چهارگانه بهره می‌برد و توانایی فیلم برداری با کیفیت 8K را خواهد داشت. اما به تازگی یکی از کاربران توییتر که معمولا اطلاعات صحیحی از گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند منتشر می‌کند، اعلام کرد که لنز اصلی گوشی S20 دارای کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و قرار نیست دوربین این گوشی از ۴ لنز ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شود.

ظاهرا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی برای زوم استفاده خواهد شد و از قابلیتی جدید استفاده خواهد کرد که هنگام زوم از فناوری غیر از بزرگ کردن پیکسل‌ها استفاده می‌کند. همچنین این لنز ۶۴ مگاپیکسلی توانایی زوم تا ۳۰ برابر را دارد و می‌تواند به صورت جداگانه و بدون کمک گرفتن از ۳ لنز دیگر، توانایی قیم برداری 8K را دارد.


بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از طراحی کلی گوشی Galaxy Note 20


همچنین این کاربر اعلام کرد که Galaxy S20 Ultra دارای یک لنز پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند تا ۱۰۰ برابر بزرگ‌‎نمایی داشته باشد. با این حال هنوز این اطلاعات توسط سامسونگ اعلام نشده است و برای مشخص شدن صحت اطلاعات اعلام شده از سوی این کاربر باید تا زمان معرفی این دو گوشی منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار