انتخابات، صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است

استاندار کرمانشاه گفت: با وجود فشار‌های گسترده تحریم‌ها، دولت توانسته است از این تهدید‌ها فرصت‌سازی کند و این حجم گسترده از خدمات را ارایه دهد.

انتخابات مجلس  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  روز پنجشنبه در نشست با ائمه جمعه استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: این هماهنگی و همدلی بی مانندی که در استان کرمانشاه وجود دارد، به برکت حضور حضرت آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فراهم شده است.

او تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم این وحدت همچنان تداوم یابد، زیرا اگر موفقیتی حاصل شده، در سایه همین هماهنگی و وحدت بوده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش عنوان کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ است و همه قدرت‌های بزرگ دنیا نظاره گر این رویداد عظیم هستند.

بازوند با اشاره به اینکه انتخابات، صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است؛ تاکید کرد: حضور همیشگی و پررنگ مردم در انتخابات‌های مختلف، مایه اقتدار نظام در صحنه‌های بین المللی بوده است و بی گمان در این دوره نیز این‌چنین خواهد بود.

او بیان کرد: همه باید تلاش کنند زمینه‌های شرکت گسترده مردم را در انتخابات دوم اسفندماه فراهم کنند.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بی طرفی کامل مجریان انتخابات، اظهارداشت: رای مردم در واقع امانتی است که نزد مجریان سپرده می‌شوند و باید نتیجه این رای با نهایت امانت داری و صحت و سلامت اعلام شود.

بازوند در ادامه سخنانش خدمات نظام جهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته را بسیار گسترده و عظیم توصیف کرد و اظهارداشت: رژیم پهلوی درآمد‌های عظیم نفتی را به جای توسعه زیرساخت‌ها در نقاط محروم و روستاها، صرف برپایی جشن‌های بیهوده و ریخت و پاش‌های بی حاصل می‌کرد.

او ادامه داد: در زمان پهلوی روستا‌ها حتی از امکان راه ارتباطی اولیه و بهداشت برخوردار نبودند، ولی امروز در چهل و یکمین سالگرد انقلاب روستا‌های ما نه تنها دیگر دغدغه زیرساخت‌های آب و برق و راه و بهداشت ندارند بلکه به سطحی رسیده اند که دغدغه آن‌ها سرعت پایین اینترنت است و این نشانگر گستردگی خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستا‌ها است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تا سال ۹۲ تعداد ۲۰۹ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار بودند، ولی با تلاش‌های گسترده صورت گرفته در سال ۹۸ این تعداد به هزار و ۳۲۱ روستا رسیده است.
بازوند در بخش دوم سخنانش بیانیه گام دوم انقلاب را یک سیاست راهبردی و جامع برای ۴۰ ساله دوم انقلاب قلمداد کرد و گفت: امیدآفرینی و نگاه ویژه به جوانان انقلابی و تلاشگر، ۲ بخش مهم از گام دوم انقلاب را تشکیل می‌دهند.

او تاکید کرد: انقلاب اسلامی ۴۱ سال تمام خدمت افتخارآفرین انجام داده است که بیان این خدمات گسترده و ارزشمند موجب امیدآفرینی و ایجاد دلگرمی در میان دوستداران نظام می‌شود. باید این امید و اطمینان را به مردم داد که کشور در شرایط خوبی است و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار