آمادگی مناسب گیلان برای برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: آمادگی مناسبی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام نامجو در استان وجود دارد و باید از این فرصت در جهت انعکاس ظرفیت‌های گیلان بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام نامجو (انتخابی المپیک)؛ ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌هایی که تاکنون برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مسابقات اهتمام ورزیده اند، گفت: پیگیری‌ها حاکی از آن است که آمادگی مناسبی برای برگزاری این مسابقات وجود دارد.

وی افزود: فدراسیون جهانی وزنه‌برداری توجه ویژه‌ای به این مسابقات دارد و از این جهت که فرصت برگزاری مسابقات، استان و کشور ما را به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به جهانیان نشان می‌دهد؛ بسیار حائز اهمیت و تجربه خوبی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو را فرصتی مغتنم برای نشان دادن جلوه‌هایی از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دانست و اضافه کرد: قطعاً می‌توانیم مسابقات را مدیریت کنیم و نشان دهیم که دارای چه فرهنگ والایی هستیم.

وی به پخش زنده مسابقات مذکور از شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد و افزود: نتیجه این اتفاق، فقط منحصر به وزنه‌برداری نیست و ابعاد دیگری مانند جغرافیا و آب‌وهوا، زیر ساخت‌ها و... را در یک برنامه نشان می‌دهد و در واقع، فرصتی برای انعکاس ظرفیت‌های استان است.

قاسم نژاد در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پوشش رسانه‌ای مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو گفت: ابعاد این پوشش برای ما مهم است؛ هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت مسابقات باشد و بیننده را متوجه تلاش‌هایی که در این مسیر انجام شده، قرار دهد.

وی از اختصاس دوربین‌های مدرن تصویربرداری با حضور عوامل پرشمار رسانه ملی برای پوشش مسابقات خبر داد و افزود: لازم است از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های استان برای پوشش مسابقات نیز استفاده و مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه به صورت شایسته برگزار شود.

معاون استاندار گیلان در خاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد که مسابقات بین المللی وزنه‌برداری جام نامجو برگ زرینی برای استان باشد.
مسابقات بین المللی وزنه‌برداری جام نامجو کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰، از ۱۳ بهمن ماه جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: ورزشی ، وزنه برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.