مذاکره با آمریکا راه به جایی نخواهد برد

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ملت ایران هشیار و بیدار بوده و می‌دانند که برجام برای مذاکره با آمریکا کافی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر اظهار داشت: ملت ایران هشیار و بیدار بوده و می‌دانند که برجام برای مذاکره با آمریکا کافی بود اگر چه آن‌ها به هیچ چیز اعتقاد ندارند، معاهدات را زیر پا گذاشته و به برجام نیز عمل نکردند.

او افزود: مجری عوامل رهبری هستیم و وحدت خود را زیر پرچم ولایت حفظ خواهیم کرد.

معامله قرن با یاری خداوند عملی نخواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به معامله قرن از سوی آمریکا گفت: آن‌ها می‌خواهند فلسطین اشغالی در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار گیرد و پایتخت دومی را انتخاب کنند، رییس جمهور شکست خورده آمریکا می‌خواهد لابی یهودیان را حفظ کند و همچنین موجب تفرقه بین فلسطینیان شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: می‌خواهند برای مردم فلسطین در سرزمین دیگری مکان ایجاد کنند تا بتوانند به طور کامل سرزمین فلسطین را در اختیار داشته باشند، آن‌ها خیال خام کرده اند و این نقشه با یاری خدا عملی نخواهد شد.

ناظران انتخابات، حق‌الناس را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: باید با فضیلت‌ترین انسان‌ها در مجلس شورای اسلامی حضور یابند و ناظران باید حق الناس را در نظر بگیرند چراکه یک مسئله فقهی و حقوقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود گفت: در تبلیغات انتخاباتی نباید زیاده گویی شود، استفاده از بیت‌المال ظلم است و با این اقدام حق‌الناس را زیر پا می‌گذارند.

او با اشاره به وقایع انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: اتفاقی که در آن سال رخ داد و به آرای مردم اعتراض شد مقام معظم رهبری اعلام کردند که در مقابل حق الناس ایستادگی می‌کنند.

دهه فجر، حاصل مجاهدت‌های امام و مردم بود

او با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر مردم و امام راحل (ره) بوده و باید از آن محافظت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در ایام فاطمیه شاهد شور، شعور و محبت مردم مسلمان و ولایتمدار لرستان بودیم و بخش عمده برگزاری مراسمهابه عهده جوانان بود که باید این قشر مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: باید به جوانان به عنوان یک جوان انقلابی بنگریم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.