لزوم برچیده شدن فقر از مناطق محروم لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش به مناطق محروم توجه کرده و نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امام‌جمعه خرم‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: موفقیت و رستگاری دنیا و آخرت ما در گرو تقوا و پرهیزکاری است.

او خاطرنشان کرد: تقوا با ایمان و عمل صالح حاصل می‌شود، بنابراین بایستی تمام رفتار، کردار و گفتار ما مطابق با تقوا باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به بازدید از برخی مناطق محروم این شهرستان همچون «اسدآبادی» طی هفته گذشته به همراه مسئولان شهری و استانی، بیان داشت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش به مناطق محروم توجه کرده و نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

شاهرخی تصریح کرد: در جریان بازدید، ۲۱ مصوبه برای مناطق محروم تصویب شد که طی یک هفته تا سه ماه چهره منطقه تا حد انتظار تغییر یابد.

او با بیان اینکه بازدید از دیگر مناطق به طور مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: گاهی سرمایه‌گذارانی به استان ورود پیدا می‌کنند که شایسته است نسبت به جذب حداکثری این افراد تلاش کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد بر تعامل بر جوان تأکید و آن را وظیفه همگان خواند و اظهار داشت: مطالبه مقام معظم رهبری از ما، تربیت ۸ میلیون جوان مومن، انقلابی، پای‌کار، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار و عدالت‌خواه است.

شاهرخی ادامه داد: اگر کسی منحرف و به سمت فساد رفت، این جوانان انقلابی بایستی مانع از ادامه کار فرد شوند. وی با اشاره به مناسبت روز چهارشنبه مبنی بر شهادت حضرت زهرا (س)، بیان داشت: فضائل ائمه‌اطهار علیهم السلام بایستی بازگو شوند، چرا که این افراد شاخص و راهنما برای سایر انسان‌ها هستند.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) بار‌ها به حمایت از امامت و ولایت به میدان آمدند و امروز جامعه ما بیش از گذشته به یادگیری و عمل به فضائل حضرت فاطمه (س) نیازمند است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.