رژه ۱۲۰۰ تاکسی همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۲۰۰ تاکسی حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا گلستان شهدا را می‌پیمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهارکرد: در رژه ناوگان تاکسیرانی اصفهان که صبح روز ۱۲ بهمن ماه مقارن با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از مقابل گستان شهدا برگزار می‌شود، تاکسی‌های فرودگاه، سرویس مدارس، آژانس‌ها و تاکسی‌های بی‌سیم بانوان و آقایان حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: ۱۲۰۰ دستگاه تاکسی مسیر در نظر گرفته شده حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا گلستان شهدا را می‌پیمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از نصب پوستر و پرچم بر روی تاکسی‌های شهر در ایام دهه فجر خبرداد و افزود: در این ایام تاکسی‌های شهر اصفهان به پرچم و پوستر‌های انقلابی مزین می‌شود و با حضور پرشور رانندگان همیشه در صحنه و انقلابی که همیشه همسو و پشتیبان آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده اند، رژه این ناوگان روز شنبه اجرا خواهد شد.

او هدف از اجرای این مراسم را تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: رانندگان تاکسی در روز ۱۲ بهمن ماه بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.