موسوی: درباره مدیرعاملی استقلال با من صحبتی نشده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تاکنون برای سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبتی با من مطرح نشده است.

موسوی: سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال با من مطرح نشده است/دیاباته یک هفته به استقلال فرصت دادبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: نام من با گمانه زنی‌های رسانه‌ای  به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در بین رسانه‌ها دست به دست می‌شود. اصلا موضوع مدیر عاملی باشگاه استقلال با من مطرح نشده است.  

او افزود: همچنین اگر این موضوع با من مطرح شود به خاطر شرایط شغلی که دارم فکر نمی‌کنم که بتوانم این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرم. کسی که بخواهد مدیر عامل استقلال شود آسیب‌های جدی می‌بیند و باید زمان زیادی را برای باشگاه استقلال  صرف کند.  

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات شیخ دیاباته عنوان کرد: حدود ۴ هفته پیش مبلغی به دیاباته پرداخت شد، اما اکنون زمان طلب جدید او سر رسیده است.   امروز با او صحبت شد و حدود یک هفته به باشگاه مهلت پرداخت مطالباتش را داد. پولی که قرار است به دیاباته پرداخت شود مربوط به دو ماه اخیر است.

موسوی اظهار کرد: بودوروف بازیکن جدید استقلال  با نظر مثبت فرهاد مجیدی جذب تیم شد. این بازیکن در شرایط خوب قرار دارد و می‌تواند به باشگاه استقلال کمک ویژه‌ای کند.

او در پایان گفت: تا به این جا همه مدیران کمک کردند که تیم در شرایط مالی خوبی قرار بگیرد. من با فرهاد مجیدی صحبت کردم و به او اعلام کردم که از او و تیم استقلال حمایت همه جانبه خواهم کرد. هواداران باید به میدان بیایند و کمک تیم استقلال باشد. باشگاه استقلال باید برنامه‌های اقتصادی که دارد  مشخص و معین باشد.


بیشتر بخوانید: شماره پیراهن بودوروف در استقلال مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار