قلعه نویی: همه از تماشای بازی سپاهان لذت می‌برند / بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان با انگیزه بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما با یک بازی منطقی توانستیم ۳ امتیاز بازی مقابل فولاد را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: ما با یک بازی منطقی توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و  لیاقت داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم. حریف ما روی موقعیت ۳۰ درصدی توانست گل بزند. در بازی قبل هم خیلی خوب کار کردیم و هر کسی بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد و  تیم ما گل‌ها و فرصت‌های زیادی را رد و بدل می‌کند و  از بازیکنان  تشکر می‌کنم.

او درباره  صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر اینکه افتخار می‌کند با کارلوس کی روش مقایسه می‌شود و ما نمی‌توانیم برای کی‌روش استنلی تابعیت بگیریم و در تیم ملی از او استفاده کنیم، گفت: نکونام نظرش را بیان کرده است و نمی‌توانم صحبتی  در این باره داشته باشم. 

قلعه نویی: همه از تماشای بازی سپاهان لذت می برند / بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان با انگیزه بازی می کنند

سرمربی تیم سپاهان در باره اینکه گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال است، بیان کرد: من راجع به تیم ملی روز گذشته صحبت کردم.

داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود 

قلعه‌نویی درباره  داوری این بازی بیان داشت: به نظرم اتفاق ۱۰ درصدی هم  رخ نداد  که در نتیجه تأثیرگذار باشد. من ۲  بازی قبل هم که شکست خوردیم از داور تشکر کردم. نسل جوان داوران‌مان با تمام مشکلاتی که دارند به نظرم شاید از فوتبال ما هم بالاتر باشند.

او درباره عملکرد سروش رفیعی گفت: رفیعی امروز بازی خوبی ارائه کرد و  او بازیکنی است که در گذشته  هم با من کار کرده است و فاکتور‌های خوبی دارد. این بازیکن به علت اینکه تفکر خوب همراه با تکنیک دارد در هر تیمی می‌رود خیلی زود می‌تواند تأثیرگذار باشد.

 سرمربی سپاهان در  واکنش به اظهارات نکونام مبنی بر اینکه  ما نمی‌خواهیم یک نفر آشپز باشد و بیاید کنار زمین و اینکه منظور نکونام از بیان این جمله چیست، گفت: به هر حال باید از خودش بپرسید منظورش چیست. سؤال را باید از فردی که صحبت کرده می‌پرسیدید! در حال حاضر ما باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم و بنشینیم فیلم بازی را ببینیم و نقاط ضعف و قدرت را پیدا کنیم. نباید دنبال این حرف‌ها باشیم.

برنامه ریزی مان برای لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم 

قلعه‌نویی درباره  برنامه‌ریزی تیم سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی‌مان را انجام دادیم و حتی برای بازی پلی‌آف حریف‌مان آنالیزور فرستادیم. همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

قلعه نویی: همه از تماشای بازی سپاهان لذت می برند / بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان با انگیزه بازی می کنند

او درباره نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من روز گذشته هم گفتم و یک بار دیگر به شهر خودرو و استقلال بابت صعودشان تبریک می‌گویم. امیدوارم  پرسپولیس و سپاهان هم به همراه این تیم‌ها نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند و بتوانیم از کشورمان دفاع کنیم. با تمام مشکلات مشاهده کردید که ۲ نماینده ما چقدر بااقتدار به مرحله گروهی رسیدند. سپاهان هم تیم آماده‌ای است، اما ما در نیم‌فصل فقط یک بازیکن گرفتیم. ۲ بازیکن هم که جایگزین بازیکنان دیگر شدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال  تیم ما اکنون  شرایط خیلی خوبی دارد، اما یک مسئله‌ای را با تجربه‌ام به شما می‌گویم. به طور معمول بازیکنان ایرانی در جام باشگاه‌ها با انگیزه و کیفیت بیشتری بازی می‌کنند. بازیکنان استقلال و شهر خودرو هم این را نشان دادند. می‌دانید ابزار مالی کشور‌های عربی و شرقی‌ها قابل مقایسه با ما نیست، اما ان‌شاءالله ۴  تیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهند بود.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سپاهان ۲ - فولاد یک/ پیروزی خانگی شاگردان قلعه نویی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
قلعه نوعی لیاقت سرمربی شدن تیم ملی راندارد . انتخاب اشتباه او در آینده مشخض می شود
آخرین اخبار