گرامیداشت دهه فجر در بقاع متبرکه هرمزگان

ویژه برنامه‌های چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: ویژه برنامه‌های چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدیان با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: مردم ولایتمدار ایران با براندازی نظام شاهنشاهی، عظمت و ابهت استکبار جهانی را شکستند و نشان دادند که همواره پیرو راه اسلام و مکتب الهی اند و سر در برابر ظلم خم نمی‌کنند.

او گفت: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان افزود: ویژه برنامه دهه فجر به صورت ویژه در آستان امامزادگان سید مظفر (ع) بندرعباس، سید سلطان محمد (ع) رودان، سید محمد وامیرنظام الدین (ع) حاجی آباد، آستانه حضرت ابوالفضل (ع) میناب و نیز سید مظفر (ع) شهرستان قشم برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدیان اجرای آئین غبارروبی و عطرافشانی معنوی در بقاع متبرکه، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهداء در بقاع، و دعوت از همکاران، هیأت‌های امناء، خادمین و مرتبطین با مجموعه ادارات اوقاف جهت حضور منسجم و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد.

او افزود: دهه فجر یادآور روز‌های پایداری و بالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت:با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که ثمره فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی ملت ایران و ایثارگری جوانان این مرز و بوم است، می‌توان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی کوبید و در راستای نشر ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تمامی کشور‌های منطقه و جهان گام برداشت.

حجت الاسلام مهدیان افزود: دهه فجر امسال که با چهلمین روز عروج آسمانی سردار دل‌ها همراه است، تبلوری از شور حماسی و حضور دشمن‌شکن و فجر آفرین مردم آزاده ایران را به همراه خواهد داشت و این حضور حماسی بهمن را به حماسه اسفندماه در پای صندوق‌های رأی گره خواهد زد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.