ادای احترام دولتمردان به شهدا در کرمان با آغاز دهه فجر

استاندار کرمان به همراه معاونین و مدیران استان در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به مقام رفیع شهیدان ادای احترام کردند.

ادای احترام دولتمردان به شهدا در کرمان با آغاز دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدجواد فدائی استاندار کرمان صبح امروز در نخستین روز از ایام الله دهه فجر به همراه جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با نثار شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدا با آرمان‌های والای شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، استاندار کرمان و اعضای شورای اداری استان یاد و خاطره شهیدان بخصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بر زنده نگهداشتن و ادامه مسیر پر افتخار آن‌ها تاکید کردند.

همچنین هزار و ۶ پروژه در بخش‌های دولتی و غیردولتی استان کرمان با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان به مناسبت چهل و یکمین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

دهه فجر سال جاری در کرمان با برنامه‌های مختلفی، چون آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران اسلامی ساعت ۹ و نیم صبح با سخنرانی استاندار کرمان در مصلای بزرگ امام علی (ع)، همایش زینبی (س) زنان ویژه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جشن اصناف برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت از ۱۴ تا ۲۱ بهمن با ۲۰۰ برنامه جنبی در حسینیه ثارالله، برگزاری جشن انقلاب در تکایای شهر کرمان و به صورت ویژه در تکیه میدان قلعه و آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای استان کرمان و در شهر کرمان به صورت ویژه با توجه به شهادت حاج قاسم ساعت ۱۵ پنجشنبه ۱۷ بهمن برگزار می‌شود.

هزار و ۱۲ شهید در گلزار شهدای شهر کرمان در سایه سار کوه‌ها و مسجد صاحب الزمان (عج) آرمیده اند.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار