ساخت ۱۴ عنوان جدید توسط الکترونیک آرتز

یکی از مدیران الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که این شرکت قرار است در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۴ عنوان جدید وارد بازار کند.

ساخت ۱۴ عنوان جدید توسط الکترونیک آرتزبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکتروینک آرتز یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که هر ساله با عرضه نسخه‌های جدید بازی‌های خود، سود بالایی را بدست می‌آورد. در حال حاضر پرفرو‌ترین عنوان این شرکت مجموعه FIFA است که هر ساله نسخه‌ای جدید از آن وارد بازار می‌شود و در سبک شبی سازی ورزشی ساخته شده است؛ یکی دیگر از عناوین پرطرفدار این شرکت که در سبک اکشن طراحی شده مجموعه Battlefield است که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد.

اما به تازگی شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه خود با یکی از وب سایت‌های معتبر تحلیل بازی اعلام کرده است که قصد دارد در آینده و در سال مالی ۲۰۲۱ حدود ۱۴ عنوان بازی جدید وارد بازار کند که نسخه‌های جدید سه عنوان Battlefield، Madden games و FIFA را شامل می‌شوند. بر اساس اعلام یکی از مدیران شرکت الکترونیک آرتز، این شرکت به شدت مشتاق آغاز سال مالی جدید خود است و قصد دارد با عرضه عناوین جدید خود در این سال سود بسیار بالایی را بدست آورد. سه عنوان از ۱۴ عنوانی که قرار است در آینده توسط این شرکت وارد باازر شود مشخص بوده و همان عناوین مشهور این شرکت هستند.

ساخت ۱۴ عنوان جدید توسط الکترونیک آرتز

اما ظاهرا در این میان باید شاهد عرضه شدن چهار عنوان کاملا جدید از سوی این شرکت باشیم که هنوز هیچ اطلاعاتی از این عنوان منتشر نشده است؛ علاوه بر این در سال مالی ۲۰۲۱ قرار است شرکت الکترونیک آرتز دو عنوان ویژه گوشی‌های هوشمند وارد بازار کند که آن‌ها نیز فعلا مجهول هستند.


بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد


مدیر شرکت الکترونیک آرتز بر این باور است که با عرضه شدن نسل بعدی کنسول‌ها می‌تواند سود بسیار بالاتری از سود فعلی این شرکت را بدست آورد. با این حال چیزی که مشخص است این بازی‌ها احتمال برای نسل بعدی کنسول‌ها ساخته خواهند شد، اما انتظار می‌رود شرکت الکترونیک آرتز برخی از آن‌ها را به نسل فعلی کنسول‌ها برساند و گیمر‌ها بتوانند برخی از این بازی‌ها را روی کنسول‌های PS4 و Xbox One نیز اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار