امام خمینی (ره) هیچگاه از احکام و قوانین اسلامی عقب نشینی نکرد

امام جمعه یزد گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب نشینی نکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  آیت الله محمد رضا  ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع طلاب و روحانیون که به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور،گفت: اگر روحیه مقاومت و استقامت امام (ره) نبود دشمنان در انقلاب نفوذ و اهداف و آرمان‌های آن را تغییر داه بودند.

او افزود: امام خمینی(ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه را داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب نشینی نکرد.

امام جمعه یزد گفت: بعد از امام خمینی (ره) نیز در حوادث مختلف بسیاری این رهبر معظم انقلا ب بودند که با ایستادگی در میدان و  انقلاب را در مسیر خود حفظ کردند.

آیت الله ناصری به درس‌های آموزنده موجود در شهادت سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: انسان با تفکر در شهادت آن شهید والا مقام به نوعی رابطه قوی ایجاد شده بین انسان و خداوند پی می‌برد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انسان با دیدن این دلدادگی‌های آن شهید به اهل بیت (ع) از خود خجالت می‌کشد که چطور این همه اخلاص را در وجود خود جمع کرده بود و ما غافل مانده ایم.

آیت الله ناصری اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید به نوجوانان و جوانان این کشور و حتی کشور‌های مسلمان معرفی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان دیپلماسی قوی را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) دانست و افزود: به همین دلیل بود که در ابتدای انقلاب و در آماج حوادث مختلف این انقلاب مدیریت و حفظ  شد.

آیت الله ناصری تصریح کرد : این تیزبینی امام (ره) و اصرار ایشان در آن زمان از دید همگان پنهان بود، اما با گذشت زمان برای همگان آشکار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار