به مناسبت دهه فجر؛

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان در بافق

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت:این نمایشگاه در ۱۴غرفه با هدف رونق و پویایی در تولید صنایع دستی در کاروانسرای تاریخی خان افتتاح شد.

لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان شهرستان بافق در کاروانسرای تاریخی خان افتتاح شد.

او هدف از برپایی این نمایشگاه را رونق و پویایی در تولید صنایع دستی و ایجاد بازار فروش بیان کرد و افزود: این نمایشگاه در ۱۴غرفه تا ۱۹بهمن ماه دایر است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا علاقه‌مندان به هنر‌های اصیل وسنتی شهر بافق ضمن بازدید از بازارچه مذکور با صنایع دستی شهرستان بافق و محصولات بروز آن آشنا شوند.

رنجبر ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور در ساعت اداری به صورت رایگان از موزه وحشی بافقی بازدید نمایند.

اوهدف از افتتاح این نمایشگاه را ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی بافق، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس هنرمندان صنایع دستی  و معرفی صنایع دستی حصیری بافق به عنوان یک هنر منحصر به فرد بیان کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.