پیامک‌های دریافتی دوازدهم بهمن ماه؛

از پرداخت نشدن حق التدریس معلمان تا گلایه از واریز نکردن سهمیه بنزین برای تاکسی‌ها

شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ دوازدهم بهمن ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7438...0916: سلام اگر جای ما هستید از وزیر محترم آموزش و پرورش بپرسید خدمتگزاران رسمی چرا رتبه بندی شامل حالمان نشد متشکرم

 

8450...0919: سلام خسته نباشید. لطف کنید پیغام من را بخوانید تا به گوش شهردار و فرماندار سرخه برسه الان دو سه سال 64 واحدی مسکن مهر تحویل شده اما پیاده روی آن موزاییک نشده است و دیوارها هم داره خراب می شه. 

 

8492...0935: سلام حق التدریس معلمان از فروردین اردیبهشت خرداد مهر آبان آذر و دی ماه هنوز پرداخت نشده چرا؟؟؟ لطفا سریعا پیگیری شود سپاسگزارم.

 

1922...0912: سلام من استاد حق التدریس دانشگاه پیام نور واحد شهریار هستم و ۳ ترم هست هیچ دریافتی نداشته ام حالا با این انگیزه ای که برامون گذاشتن پیدا کنین علت افت کیفیت علمی دانشگاه رو.

 

0784...0915: سلام خدا قوت برای ما جا ماندگان طرح معیشتی لطفاً کاری کنید. صندوق قرض الحسنه داریم میگن به ما تعلق نمی گیرد.

 

3097...0911: سلام سهميه سوخت بنزين ما آژانسی ها رو چرا بعد چند ماه نميدن لطفا ميشه پيگيری کنيد.گلستان آق قلا يونس يانپی

 

9451...0990: بعد از اجرای طرح پر هزینه و بی بازده شهرداری تهران در فلکه دوم نیرو هوایی که بعد از حدود یک سال همچنان ادامه داشته و مشکلات عدیده نیز برای اهالی محل فراهم کرده است؛ چشمان مردم تهران به طرح تنگ کردن خیابان لاله‌زار شمالی که از پرترددترین مکانهاست با هزینه چند ده میلیارد تومانی روشن شده است!! احیا نصب سرعت گیر در معابر و حذف تابلو شهدا و... از جمله مسائل قابل تاملی است که مردم انتظار دارند دستگاه‌های نظارتی کشور با جدیت پیگیری نمایند. ابوذری

 

9145...0912: سلام موسسه آفتاب گردان حامی کودکان کار با هدف آموزش و رشد کودکان کار با ساماندهی یک تیم فوتبال از کودکان کار تمایل به پوشش خبری این مسابقات را دارد لطفا در صورت امکان همکاری فرمایید.

 

8155...0913: من آموزگار یکی از روستاهای مناطق محروم هستم در رتبه بندی جدیدی که برای ما فرهنگیان صورت گرفت من در دی ماه رتبه ام تغییر می کرد و به رتبه عالی میرفتم ولی متاسفانه این رتبه برای ما اجرا نشد لطفا پیگیری کنید.

 

1638...0916: سلام خدا خوشش نمیاد با این برنامه من سه ماه از سهمیه تاکسی پلاک شخصی ام خبر ندارم. ثبت نام هم کردم به نظر شما قسط و خرج خونه با این تاکسی درمیارم نمیشه بنزین 3000اصلا نمیرصرفه فکری به حال ما کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
مثل اینکه معلمان بازنشسته ای که با تدریس مشکل آموزش و پرورش را حل نمودند فراموش شدند . مگر رتبه بندی معلمان ضرورت داشت و یا حق التدریس معلمان بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
برهان بیگدلی
۲۰:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
لطف کنید عدم پرداخت حق التدریس معلمان رسمی آموزش و پرورش را که از اول فروردین ۹۸ پرداخت نشده است را پیگیری بفرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
هامون
۲۰:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
چرا حق التدریس معلمان بازنشسته پرداخت نمیشود .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
معلم های که اضافه کاری می کنند مقصر خودشان هستند.۵ روزسرکار نروند ببینند چگونه پولشان را می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
به اقای حاجی بابایی نماینده محترم بگید یه دفاعی برای ما بکنند به اواطلاع بدید ظلم تا کی//
آخرین اخبار