کرمان قهرمان مسابقات اسکواش استان

مسابقات اسکواش استان کرمان، یادمان سردار سپهبد"شهید حاج قاسم سلیمانی"با قهرمانی تیم کرمان به کار خود پایان داد.

حسین حسینی، رئیس هیئت اسکواش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی استان کرمان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادمان سردار سپهبد"شهید حاج قاسم سلیمانی" به میزبانی هیئت اسکواش استان در سالن مرسانای کرمان برگزار شد.

کرمان قهرمان مسابقات اسکواش قهرمانی استان

او افزود: ۶۰ ورزشکار منتخب از شهرستان‌های کرمان، سیرجان و انار به صورت انفرادی و تیمی در رده‌های سنی کمتر از ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال و بالای ۳۰ سال در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.

حسینی تصریح کرد: در نهایت در بخش انفرادی آقایان زیر ۱۱ سال، سینا اکبری و کیان طالبی بر سکو‌های اول و دوم رقابت‌ها ایستادند و کیارش سعیدنیا و کسری پورصالحی نیز به طور مشترک سوم شدند.

او بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۳ سال نیز ارشیا یگانه عظیمی اول شد، پویا جدیدی عنوان دوم را کسب کرد و محمدمهدی ایرانپور و امیرمحمد ابوسعیدی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رئیس هیئت اسکواش استان کرمان گفت: در رده‌ی زیر ۱۵ سال هم ابوالفضل ده یادگاری و یاسین شب‌ها مقام‌های نخست و دوم را از آن خود کردند و کمیل روح اللهی و مبین بیداد نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

کرمان قهرمان مسابقات اسکواش قهرمانی استان

حسینی افزود: در رده‌ی سنی زیر ۱۹ سال نیز محمد عرب زاده به مقام نخست دست یافت، ابوالفضل ابوطالبی عنوان دوم را تصاحب کرد و ابوالفضل اسفندیارپور و سید طا‌ها حسینی به صورت مشترک سوم شدند.

او تصریح کرد: در بخش انفرادی بانوان زیر ۹ سال نیز سپیده علیپوراسماعیلی و یاسمین عبدی مقام‌های اول و دوم را تصاحب کردند و نگین رحیم زمانی و دلیل برهانی سوم مشترک شدند.

حسینی بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۱ سال هم نیکی سادات هاشمی اول شد، اسرا علیپور مقام دوم را از آن خود کرد و فاطمه پوراسماعیلی و ستایش باسفهرجانی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رئیس هیئت اسکواش استان کرمان گفت: در رده‌ی زیر ۱۳ سال نیز ریحانه رئیسی و فاطمه قربانی مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و هستی رضایی و زهرا رئیسی به طور مشترک سوم شدند.

حسینی افزود: در رده‌ی زیر ۱۵ سال هم آناهیتا کیانی و آیسا صابری اول و دوم شدند و روسا برهانی مقام سوم را تصاحب کرد.

او تصریح کرد: در رده سنی ۱۷ و ۱۹ سال نیز ترنم جمشیدی مقام نخست را کسب کرد، هدیه خوارزمی به مقام دوم رسید و پرستو دانش طلب و حمیده شهشهانی سوم شدند.

حسینی بیان داشت: در رده سنی بالای ۳۰ سال هم فرنگیس طاهری و مرجان مستری مقام‌های اول و دوم را تصاحب کردند.

رئیس هیئت اسکواش استان کرمان گفت: در مجموع تیمی نیز تیم کرمان با چهار مدال طلا، چهار نقره و شش برنز برسکوی نخست ایستاد، انار با سه مدال طلا، دو نقره و شش برنز دوم شد و تیم سیرجان با سه مدال طلا، دو نقره و شش برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

کرمان قهرمان مسابقات اسکواش قهرمانی استان

حسینی افزود: اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر با حضور مرادی معاون توسعه امور ورزش، دامغانی مسئول امور شهرستان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، حلوایی رئیس هیئت اسکواش شهرستان سیرجان و رؤسای کمیته‌های هیئت اسکواش استان انجام شد.

او ضمن قدردانی از تمام مسئولان، مدعوین و اعضای کمیته‌ها به واسطه‌ی برگزاری شایسته‌ی این رقابت ها، از برگزاری مسابقات منطقه‌ای این رشته‌ی ورزشی به میزبانی کرمان با هماهنگی سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران به زودی خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین شهبا
۱۵:۵۷ ۲۸ تير ۱۳۹۹
باسلام



1.چرا اسم و فامیل ها رو اشتباهی مینویسین









2.چرا عکس تکی از بازیکنان نمیزارین
لطفا چند تا عکس تکی بگذارید تا بتوان فهمید ان بازیکن کیست

باتشکر





2.
آخرین اخبار