کرمانی‌ها و کسب ۶ نشان رنگارنگ از جام خوشه چین

کاروان ورزشی استان کرمان از مرحله ملی رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر سراسر کشور، جام خوشه چین ۶ نشان رنگارنگ صید کرد.

محسن اشرف زاده، رئیس گروه ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: نخستین دوره مرحله ملی رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر سراسر کشور، جام خوشه چین با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران به میزبانی استان فارس، شهر شیراز برگزار شد.

 

او افزود: کاروان ورزشی ۱۹ نفره استان کرمان متشکل از ۴ مربی و سرپرست و ۱۵ ورزشکار رشته‌های طناب کشی، هفت سنگ مهارتی و چوب کشی به سرپرستی غلامرضا علیخانی با نام سردار سرافراز اسلام سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" به این رقابت‌ها اعزام شد.

اشرف زاده با اعلام اینکه مسابقات هفت سنگ جام خوشه چین با شرکت هفت استان فارس، مازندران، خراسان جنوبی، همدان، بوشهر، آذربایجان غربی و کرمان برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات هر ورزشکار شانس سه پرتاب داشت که در نهایت عباس شجاعی پور از بوشهر قهرمان شد، امیر محمد رجایی از کرمان (بافت) به مقام دوم دست یافت و متین کدخدایی از آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کرد.

 

او بیان داشت: یونس جهانشاهی از عنبرآباد در رشته چوب کشی آقایان بر سکوی دوم ایستاد و محمدجواد تقی زاده از بردسیر در چوب کشی سنگین عنوان سوم را کسب کرد.

رئیس گروه ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مریم بوشاسب از بافت هم در رشته چوب کشی سنگین وزن نیز دوم شد.

 

اشرف زاده افزود: مسابقات طناب کشی آقایان، طرح ملی جام خوشه چین نیز با حضور ۷ استان در دو گروه برگزار شد که در پایان اراک عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، کرمان (بافت) نایب قهرمان شد و قزوین و خراسان جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

او تصریح کرد: در رشته طناب کشی بانوان هم که در سالن دراک شیراز برگزار شد، استان‌های مرکزی، فارس، کرمان و آذربایجان غربی به مقام‌های اول تا چهارم دست یافتند.

 

اشرف زاده بیان داشت: احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این رقابت‌ها از استان کرمان به عنوان پربارترین استان به لحاظ کسب رتبه یاد کرد.

او گفت: اگر چه در این رویداد رتبه بندی و امتیاز دهی صورت نگرفت، اما کاروان ورزش روستایی استان کرمان حائز ۱۰۰ درصد کسب سکو و مدال شد.

 

اشرف زاده افزود: در حاشیه نخستین دوره مسابقات ورزشی جام خوشه چین روستائیان در استان فارس، سرپرست کاروان "شهید حاج قاسم سلیمانی" استان کرمان با اهدای چفیه، تندیس و تابلوی منقش به تمثال سردار سرافراز جبهه‌های مقاومت، سرباز ولایت "شهید حاج قاسم سلیمانی" به وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از تلاش هایشان به منظور ارتقاء سطح ورزش روستایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار