راه‌یاب ملل مریوان شهرداری گنبد را شکست داد

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقتدرانه تیم شهرداری گنبد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بازی‌های هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه با دیدار تیم‌های راه یاب ملل مریوان و شهرداری گنبد در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان دنبال شد و راه یاب ملل در این دیدار خانگی با حمایت هواداران خود در یک بازی حساس در سه ست پیاپی موفق شد تیم شهرداری گنبد را شکست دهد.

تیم راه یاب ملل مریوان ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود خاتمه داد تا سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

پیروزی راه یاب ملل مریوان برابر شهرداری گنبد اولین برد خانگی این تیم و چهارمین پیروزی اش در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری است.

تیم راه یاب ملل مریوان هفته گذشته در چارجوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در مریوان با نتجیه سه بر صفر مغلوب کاله مازنداران شده بود.

راهیاب ملل مریوان در جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال کشور تا پیش از این بازی با سه برد، هفت باخت و ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار داشت.

تیم راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده کردستان سال گذشته با اقتدار قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور شد و به لیگ برتر والیبال راه یافت.

در لیگ برتر مسابقات والیبال باشگا‌های کشور امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک و شهداب حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.